آمریکای لاتین به عرصه قدرت‌نمایی ایران تبدیل شده است

حجت‌الاسلام حبیبی گفت: آمریکای لاتین از حیاط خلوتی آمریکا وصهیونیست‌ها به عرصه قدرت‌نمایی ایران اسلامی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خمام، حجت‌الاسلام «هادی حبیبی» در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهارکرد: متقی کسی است که همواره رفتار و کردار خویش را محاسبه کند و بد وخوب آن را بسنجد و میزان صعود و سقوط خود را ارزیابی کند.

 

امام جمعه خمام با بیان‌اینکه نخست وزیر اسرائیل اخیرا گفته که ما در قبال جمهوری اسلامی ایران دکترین اختاپوس را به اجرا گذاشته‌ایم و دیگر به گروه‌های نیابتی ایران حمله نمی‌کنیم، افزود: صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و اروپایی‌‎ها به این نتیجه رسیده‌اند که جریان مقاومت در غرب آسیا مانند یک هشت پا هستند که محورشان و رأس آن درتهران  قرار دارد و پاها و شاخک‌های آن در کشورها و گروه‌های هم پیمان ایران است و ما اشتباه می‌کردیم و به سوریه، عراق و لبنان پرداختیم و باید سر هشت پا که ایران هست را هدف قراردهیم.

 

وی با اشاره به اینکه قعطنامه اخیر آژانس بین‌المللی اتمی با تحریک مستقیم رژیم صهیونیستی بود، تصریح‌کرد: این حرف‌ها و اقدامات از سر استیصال است و جواب نفتالی بنت را سیدحسن نصرالله داد که گفت: «حزب‌الله به تنهایی ازعهده شما بر می‌آید.

 

حجت‌الاسلام حبیبی به اهمیت سفر رئیس جمهور ونزوئلا به کشور اشاره کرد و گفت: ونزوئلا و آمریکای لاتین از نظر سیاسی و اقتصادی درحال تبدیل شدن به یکی ازقدرت‌های جهانی است.

 

خطیب نماز جمعه خمام با بیان‌اینکه غربی‌ها خیلی تلاش کردند تا با ایجاد جنگ داخلی، کودتا و روی کارآمدن عناصر وابسته به خود آمریکای لاتین را در سیطره خودشان قرار دهند، افزود: آمریکای لاتین از حیاط خلوتی آمریکا وصهیونیستها به عرصه قدرت‌نمایی ایران اسلامی تبدیل شده است.

 

وی به اجرای سرود«سلام فرمانده» در کشور اشاره کرد و گفت: این سرود اواخر اسفند سال گذشته، توسط ۳۱۳ نونهال لنگرودی اجرا شد و با سرعت گسترش یافت وهمچنان ادامه دارد و این سرود آموزه‌ها و درس‌های زیادی دارد.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با اشاره به شکایت شهروندان خمامی از سگ‌های ولگرد در این شهر،خاطرنشان‌کرد: سگ‌های ولگرد منشاء بیماری هستند و شهرداری سگ‌ها را جمع‌آوری و مکانی را برای نگهداری‌شان در نظر بگیرد.

 

امام جمعه خمام در ادامه خطاب به استاندار گیلان گفت: خمام باید همچون نگینی بدرخشد.

 

وی با بیان‌اینکه پیگیری مسئولان برای ارتقای سطح ادارات این شهرستان قابل قبول و رضایت‌بخش نیست، تصریح‌کرد: استاندار مدت زمان سه ماهه برای ارتقای ادارات و راه‌اندازی اداره‌‌هایی که در خمام وجود ندارند، به‌ ویژه سازمان‌های خدمات‌‌رسان تعیین کردند که مهلت هم به اتمام رسید.

 

حجت‌الاسلام حبیبی اظهارکرد: البته ادارات خدمات‌رسان مورد تاکید استاندار تاحد زیادی مستقل شدند ولی بنده به عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی عرض می‌کنم ادارات خدمات‌رسان فرهنگی هم داریم از مدیر کل‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه استان درخواست می‌کنم دستوراستاندار را درباره استقلال ادارات مربوطه اجرایی کنند.

 

خطیب نماز جمعه خمام اضافه‌کرد: ظرفیت بسیار بالای فرهنگی و هنری شهرستان خمام می‌طلبد که اداره ارشاد مستقل داشته باشیم چرا باید هنرمندان ما آواره شهرهای دیگرباشند این به نفع خود ارشاد و شهرستان خمام است که در این شهرستان اداره‌ای تاسیس شود وبه هنرمندان ما خدمت‌رسانی کند.

 

وی در ادامه از نیروی انتظامی شهرستان خمام به خاطر مبارزه با گروه‌های تبهکار و دستگیری افرادجانی و قاتل تقدیر و تشکر کرد و افزود: از پلیس تهران بزرگ نیز به خاطردستگیری باند بزرگ و پیچیده سرقت ازبانک ملی تشکر می‌کنم.

 

حجت‌الاسلام حبیبی به گرانفروشی در بازار اشاره کرد و گفت: همه مردم از گرانفروشی و افراد سودجو در بازار گلایه دارند و پیشنهاد می‌کنم به خاطر مبارزه با این مسئله، قرارگاه جهادی مبارزه با گرانفروشی با بهره‌گیری از ظرفیت گروه‌های جهادی تشکیل شود.

 

 

کد خبر 1186628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha