تلاش دشمن، جدایی مردم از اسلام و انقلاب است/ استکبار جهانی اعتقادات مسلمانان را نشانه گرفته است

حجت الاسلام برقرار گفت: دشمن تلاش می کند که به هر قیمتی که شده مردم را از اسلام و انقلاب جدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «قربانعلی برقرار» امروز «جمعه ٢٧ خرداد» در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهر گرگان با تاکید بر اینکه فلاح و رستگاری نصیب انسان‌های متقی خواهد شد، اظهارکرد: همانطور که در قرآن کریم آمده است سعادت انسان ها در گرو اطاعت از خدا و رسول خدا است. خداوند در قرآن می فرماید اهل انفاق باشید و دست دیگران را بگیرید و بخل نورزید آن وقت از افراد باتقوا خواهید بود.

 

امام جمعه موقت گرگان در ادامه گفت: نمی‌خواهم از گرانی ها و وضعیت اقتصادی دفاع کنم اما یک حقیقتی را مردم باید بدانند و نسبت به آن هوشیار باشند و آن اینست که ما برای این انقلاب سرمایه های عظیم و گرانبهایی را دادیم.

 

وی افزود: شخصیت های بزرگ و فرزندان پاک و مخلص این ملت شهید شدند، نوجوانانی که هنوز موی صورتشان درنیامده بود جانشان را برای استمرار و استحکام حکومت اسلامی فدا کردند. اما دشمن تلاش می کند که به هر قیمتی که شده مردم را از اسلام و انقلاب جدا کند.

 

حجت الاسلام برقرار ادامه داد: این نکته جنبه قرآنی دارد و حضرت علی (ع) درباره آن می فرماید که اهل بصیرت باشید. قرآن کریم مسلمانان را به علم و دانش تاکید و سفارش کرده و اهل بیت (ع) نیز فرموده اند شیعیان ما اهل تعقل، تفکر، بصیرت و فهم باشند تا حیله دشمنان را تشخیص دهند.

 

وی گفت: باید مواظب باشیم گول دشمنان را نخوریم و در دام آنان نیفتیم. امروز رسانه ها برای کسانی که آگاهی کافی ندارند تبدیل به یک خطر بزرگ شده است. عده ای محدود جمع شدند و شعار دادند رضاشاه روحت شاد‌، یعنی آنقدر عقب مانده اند که نمی دانند رضاشاه و پسرش چه جنایت هایی در این کشور انجام دادند؟ این مایه تاسف است که یک بچه مسلمان اینگونه گول حرفهای دشمن را می خورد.

 

خطیب جمعه موقت گرگان اظهارکرد: به این‌ افراد می گوییم ماجرای مسجد گوهرشاد، ۱۵ خرداد و از این دست حوادث را خوب بخوانند تا بفهمند این پدر و پسر ملعون چه جنایت هایی کردند و چقدر از مردم را به خاک و خون کشیدند و وطن فروشی کردند.

 

وی گفت: آنها به جای اینکه با متجاوزین بجنگند با کسانی مانند میرزا کوچک خان جنگلی جنگیدند که مدافع این کشور و مردم بودند. امروز مدافعان وطن در بین مردم امتیازات ویژه دارند چراکه نه تنها وطن را از تجاوز دشمنان در امان نگه داشتند بلکه مردم کشورهای دیگر مانند سوریه و عراق را از دست متجاوزین و داعش نجات دادند.

 

حجت الاسلام برقرار به قرآن سوزی در برخی کشورها و هتک حرمت ساحت مقدس امام رضا (ع) هم اشاره کرد و گفت: دشمنان با این کارها می خواهند در مقابل اعتقادات و باورهای ما بایستند و آنها را از ما بگیرند.

 

وی با اشاره هجمه دشمنان به سرود سلام فرمانده نیز افزود: امروز این سرود اثرگذار در کشورهای عربی هپ مورد استقبال قرار گرفته و مردم در کشورهای مختلف به امام زمان (عج) سلام می دهند. دشمن خوب می داند ما منتظر کسی هستیم که با آمدنش بساط کفر و شرک و نفاق جمع خواهد شد و همه در سایه حکومت او زندگی خواهند کرد.

 

 

کد خبر 1186631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha