کنگره ملی شهدای عشایری محتوایی برگزار شود

حجت‌الاسلام نکونام بر محتوایی برگزار کردن کنگره ملی شهدای عشایری تاکید کرد و گفت: رهبر انقلاب در دیدار اعضای برگزارکننده این کنگره توجه ها را به جنگ نرم دشمن معطوف کرد که دشمنان می خواهند فرهنگ شهدایی را از جامعه ما بگیرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۲۷ خرداد) در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به کنگره ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری، گفت: این کنگره ملی روزهای ۲۹ تا ۳۱ خرداد ماه برگزار می شود‌ که فرصتی مغتنم برای پیشرفت فرهنگی استان است.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بر محتوایی برگزار کردن کنگره ملی شهدای عشایری تاکید کرد و افزود: رهبر انقلاب در دیدار اعضای برگزارکننده این کنگره توجه ها را به جنگ نرم دشمن معطوف کرد که دشمنان می خواهند فرهنگ شهدایی را از جامعه ما بگیرند.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه عشایر کشور به طور عملی به جنگ نرم دشمن دست رد زدند، افزود: عشایر در این سال ها با نگاه ایمانی خود از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کرده اند.

 

حجت‌الاسلام نکونام بر توجه به تهدیدهای فرهنگی دشمنان تاکید و اظهار کرد: یکی از مقوله های مهم فرهنگی مسئله عفاف و حجاب است که متاسفانه وضعیت خوبی در دستگاه های اجرایی و خیابان ها ندارد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این وضعیت فرهنگی مغایر با ارزش ها و اهداف قرآنی و شهدایی است ولی متاسفانه برخی ها از این حقایق غافل هستند و در زمین دشمن بازی می کنند.

 

خطیب جمعه شهرکرد با بیان اینکه مردم ایران با تهدیدهای بسیاری از اقتصادی تا فرهنگی در این سال ها مواجه بوده اند و در برابر آن ها ایستادگی کرده اند، تصریح کرد: دشمنان سعی دارند با اجیرکردن اراذل و اوباش یا با ترور شخصیت های علمی راه پیشرفت کشور را سد کنند که هرگز موفق نبوده اند.

 

حجت‌الاسلام نکونام به سفر ریاست محترم جمهوری به چهارمحال و بختیاری اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه اعتبارات خوبی در این سفر برای استان در نظر گرفته شد که امیدواریم مسئولان استان در عملیاتی کردن آن ها نهایت تلاش خود را به کار بگیرند.

 

کد خبر 1186643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha