رفع مشکل دوگانگی حاکمیتی در منطقه آزاد اروند در دستور کار دولت قرار بگیرد

حجت الاسلام عادل پور، از دولت خواستار رفع مشکل دوگانگی حاکمیتی در آبادان و خرمشهر شد و گفت: مسئولان امر نگذارند پیام رئیس جمهور بر روی زمین باقی بماند و هر چه سریعتر نسبت به تعیین و تکلیف مدیریت یکپارچه در این منطقه اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام محمدجواد عادل پور» ظهر امروز (جمعه ۲۷ خرداد) در آئین خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه خرمشهر، با اشاره به سالروز تاسیس جهاد کشاورزی به فرمان معمار کبیر انقلاب اظهار کرد: امروز اقتدار کشور به امنیت غذایی است و باید ایجاد فرصت های شغلی و اصلاحات قانونی در این زمینه انجام شود.

 

خطیب نماز جمعه خرمشهر در بخش دیگری از سخنانش به آغاز مجدد حرکت حجاج بیت الحرام به سفر وحی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه این سفر معنوی پس از دو سال وقفه آغاز شده و امسال شاهد حرکت مجدد کاروان های حج هستیم.

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران حج تصریح کرد: حج یک برنامه مدون الهی برای زندگی است، پس حجاج ما با این نگاه به حج بروند و حج را یک مدرسه بدانند.

 

حجت الاسلام عادل پور در بخش دیگری از سخنان خود به وعده رئیس جمهور برای حل دوگانگی حاکمیتی در منطقه آزاد اروند اشاره کرد و ادامه داد: پیام ما به آقای رئیسی این است که پس از گذشت دو هفته این مسئله رفع نشده است.

 

وی خطاب به وزرا، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تاکید کرد: مسئولان امر نگذارند پیام رئیس جمهور بر روی زمین باقی بماند و هر چه سریعتر نسبت به تعیین و تکلیف مدیریت یکپارچه در این منطقه اقدام کنند.

 

کد خبر 1186650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha