دولت برای معیشت و مسکن مردم فکری عاجل کند

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به اینکه مردم برای تهیه نان و مسکن با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند، گفت: دولت برای تهیه نان و مسکن مردم فکری عاجل کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان با دعوت نمازگزاران به تقوی الهی اظهار داشت: تهیه نان برای مردم ناراحت کننده است و قابل تحمل نیست مگر چه اتفاقی افتاده است که امروز مردم در گرفتن نان این همه با مشکل مواجه شوند.

 

وی افزود: دولت محترم با ساماندهی یارانه نان می‌خواهد از قاچاق آرد و از یارانه نان به جیب دلالان جلوگیری کند تا مردم بیشترین بهره را ببرند، چرا بایست مردم برای تهیه چند قرص نان در صف‌های طولانی وقت خود از سپری کنند.

 

امام جمعه پردیس در ادامه گفت: متأسفانه امروز عده‌ای از مردم در تهدید جدی بی‌سرپناهی قرار دارند که برخی صاحب‌خانه‌ها به علت عدم توان پرداخت اجاره‌بهای دلخواه، مستأجران خود را بیرون می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام حسینی یادآور شد: صاحب‌خانه‌ها و مالکان در این شرایط نسبت به مستأجران خود، خدا را در نظر بگیرید و به افراد کم‌درآمد رحم و مروت داشته باشند تا همگی مورد رحمت خداوند قرار گیریم.

 

وی در ادامه با اشاره به این نکته که بیشتر مشکلات اقتصادی به عملکرد خودمان برمی گردد، گفت: برخی از دلالان و املاک داران بی انصاف هستند و برای منافع سودجویانه خود عده‌ای از مردم مظلوم را بی سرپناه کرده یا باعث اختلافات خانوادگی و گاهی باعث طلاق و جدایی خانواده‌ها می‌شوند واین افراد از غضب خداوند وآه مردم مظلوم در امان نمی‌مانند.

 

امام جمعه پردیس خاطر نشان کرد: تمامی مسئولان و دستگاه‌های متولی در این شرایط باید نظارت بیشتری بر نانوایی‌ها و قیمت‌های افسارگسیخته رهن و اجاره مسکن و برخورد جدی و قاطع با دلالان و سودجویان داشته باشند.

کد خبر 1186655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha