پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در حال اجراست

خواجه ای با اشاره به اینکه رونق صنعت و ایجاد اشتغال با اجرای طرح نهضت ملی مسکن محقق می شود، گفت: پروژه مسکونی گلشهر زنجان اوایل سال ۱۴۰۲ به متقاضیان واگذار می شود 

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران گفت: پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان در قالب پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در شهر زنجان در آبان ماه ۱۳۹۹ آغاز شده و اوایل سال ۱۴۰۲ به متقاضیان واگذار خواهد شد .

 


رضا خواجه ای با بیان اینکه این پروژه با طراحی ۶ بلوک و در مرحله پایان اسکلت بتنی و اجرای دیوار چینی طبقات با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در حال انجام می باشد، افزود:  پیش بینی می شود با محقق شدن منابع مالی پروژه از طریق تکمیل آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی , پروژه اوایل سال ۱۴۰۲ به متقاضیان تحویل گردد.

 


وی ادامه داد: این پروژه با مساحتی بالغ بر ۵۲۵۴۵ متر مربع، دارای ۴ بلوک  ۱۰ طبقه و ۲ بلوک ۹ طبقه می باشد .

 


خواجه ای به اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر در استان که توسط بنیاد مسکن اجرا می‌شود اشاره کرد و گفت: سه پروژه در شهرستانهای خدابنده، صائین قلعه و سلطانیه در دست طراحی است.

 


مدیرکل بنیاد مسکن استان با اشاره به تجارب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان درساخت وساز واحدهای مرغوب و متناسب با نیاز متقاضیان استان ،خاطر نشان کرد: در راستای تولید و تامین مسکن ، این نهاد گام های مطلوبی برداشته و عملکرد خوبی ارائه نموده که امیدواریم تداوم یابد.

 


خواجه ای با تاکید بر اینکه، رونق صنعت و ایجاد اشتغال با اجرای طرح نهضت ملی مسکن محقق می شود،خاطر نشان کرد: بنیاد مسکن استان، در حال حاظر ۱۳۷۳ واحد مسکونی اعم از مسکن شهری و طرح نهضت ملی مسکن در دست اجرا و ۶۶۳  واحد نیز به مساحت ۹۴۰۵۹ متر مربع در دست تهیه نقشه دارد.

کد خبر 1186704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha