۶۸ درصد مردم مطالبه دارند در خصوص عفاف و حجاب اقدام شود

آیت الله دژکام گفت: ۶۸ درصد مردم مطالبه دارند در خصوص عفاف و حجاب اقدام شود، شهروندان ما زیست عفیفانه و دینی خود را مطالبه می کنند و باید به آن توجه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (شنبه 27 خرداد) در یکصد و بیست و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس که به میزبانی نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس برگزار شد، گفت: کار اثرگذار کار مخلصانه بوده و در عرصه فرهنگی دنبال تاثیر گذاری و ماندگاری هستیم و این تاثیرگذار تابعی از اخلاص افراد است.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه در خصوص نوحه ها و سرودها که نمونه آن همین «سلام فرمانده» است تاثیرگذار می شود و بر دل می نشیند، اضافه کرد: این چه شده است که در دل ها رفته و ماندگار شده است، این اخلاص افراد است که باعث شده تا ماندگاری شکل بگیرد و اخلاص و توجه باید در کارهای خود مد نظر قرار دهیم چرا که کار مخلصانه ماندگار می شود و رشد می کند و هر آنچه برای خدا هست ماندگار می شود.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه نگاه به توسعه کتابخانه ها باید در دستور کار باشد، اظهار کرد: شهرداری ها از قدیم موظف به همکاری بوده اند اما کمتر همکاری می کنند.

وی با اشاره به اینکه بحث زیست عفیفانه زیر مجموعه سبک زندگی اسلامی است، اضافه کرد: نسل به نسل ارزش های فرهنگ اسلامی باید ارائه شود و باید برای دهه نودی ها هم که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هم فراخوانی کرده است باید گام برداشته می شد و این مهم در درجه اول است و اهمیت آن نباید بی توجهی شود و مهمترین مسئله ما بحث فرهنگ دینی و اسلامی ماست که حاضریم برای آن جان دهیم.

آیت الله دژکام با تاکید بر اینکه وقتی سرویس های بیگانه در حال کار است در مقابل هم ما باید به همین شکل به میدان برویم، افزود: 68 درصد مردم مطالبه دارند در خصوص عفاف و حجاب اقدام شود، شهروندان ما زیست عفیفانه و دینی خود را مطالبه می کنند و باید به آن توجه شود.

وی با اشاره به اینکه همیار در مسئله زیست عفیفانه باید ایجاد شود، تاکید کرد: 32 هزار نفر همیار پلیس ایجاد شده است و همیار زیست عفیفانه هم نیاز به همفکری دارد و پای مردم به وسط بیاید و هر زمان مردم ورود پیدا می کنند، دستگاه های اجرایی دلگرم تر می شوند.

آیت الله دژکام گفت: رسانه ها ما برای معرفی سبک زندگی اسلامی و زیست عفیفانه تاثیرگذاری خوبی دارند.

 

کد خبر 1186782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha