برنامه های غنی سازی اوقات فراغت محوری ترین اولویت در کانون‌های مساجد است

آمون گفت: کانون های مساجد به عنوان یک نهاد فرهنگی و مرتبط با نوجوانان و جوانان برنامه های محوری در غنی سازی اوقات فراغت دارد و جزو اولویت فعالیت ها است.

«مصطفی آمون» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کانون های مساجد به عنوان یک نهاد فرهنگی و مرتبط با نوجوانان و جوانان برنامه های محوری در غنی سازی اوقات فراغت دارد و جزو اولویت فعالیت ها است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: بزودی برنامه ریزی نهایی غنی سازی اوقات فراغت به کانون ها ابلاغ خواهد شد تا شاهد اجرایی شدن این برنامه ها در طول ایام تابستان باشیم.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: محورهای این برنامه ها ورزشی، کلاس های آموزشی، کلاس های هنری، اردویی و فرهنگی خواهد بود که با همکاری نهادهای فرهنگی بتوانیم این فعالیت ها را عملیاتی کنیم.

 

وی اظهار داشت: در بحث ورزشی با عقد تفاهم نامه با مراکز ورزشی مختلف امیدواریم بتوانیم نوجوانان و جوانان را در رشته های گوناگون ورزشی جذب کنیم.

 

آمون ادامه داد: در حوزه کلاس های آموزشی نیز امسال خلاقانه حرکت خواهیم کرد و تلاش می کنیم کلاس های مختلف جذاب مانند بازی و ریاضی، فیزیک خلاق و شیمی ایجاد کنیم و از کلاس های آموزشی درسی پرهیز کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان عنوان کرد: برپایی برنامه های اردویی و کلاس های قرآنی و فعالیت های مناسبتی مسابقات کتابخوانی از جمله دیگر برنامه های غنی سازی اوقات فراغت در کانون ها خواهد بود.

 

آمون یادآور شد: این برنامه با هدف بصیرت دهی به بچه های مسجد و پاسخگویی به شبهات و آموزش کار تشکیلاتی است تا نوجوانان و جوانان بتوانیم فعالیت های غنی سازی خود را با محوریت مسجد انجام دهند.

 

کد خبر 1186844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha