برپایی نمایشگاه دائمی عفاف و حجاب «پردیس شهربانو» در شیراز

رضایی گفت: پردیس «شهربانو» در بلوار «شهید چمران» به مناسبت هفته عفاف و حجاب به صورت دائمی از هفته آینده راه اندازی خواهد شد و معتقدیم باید برای همه سطوح جامعه بانوان چادری و ... راه حل مسئله داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محبوبه رضایی»، امروز (شنبه 28 خرداد) در جلسه بررسی مسائل حوزه بانوان و خانواده استان فارس در سلسله جلسات گفت‌‌ و شنود بانوان با تاکید بر ظرفیت مطلوب شهرداری برای انجام کارهای فرهنگی و اجتماعی گفت: پیگیری های مسئولان قبلی برای راه اندازی کمیته عفاف و حجاب عملی نشده و در این دوره سازمان فرهنگی شهرداری شیراز این کمیته را راه اندازی کرده است.

مسئول امور بانوان شهرداری شیراز افزود: سازمان فرهنگی شهرداری شیراز در این دوره، طرح خانواده متعالی را اساس کار خود دانسته و گاهنامه تخصصی به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) نیز داشتیم.

وی اضافه کرد: فعالیت های اصلی این سازمان بر مبنای خانواده است و مرکز «ناجی نفس» به افرادی که به سقط جنین می پردازند، مشاوره می کند.

رضایی اعلام کرد: «پردیس شهربانو» در بلوار «شهید چمران» به مناسبت هفته عفاف و حجاب به صورت دائمی از هفته آینده راه اندازی خواهد شد و معتقدیم باید برای همه سطوح جامعه بانوان چادری و ... راه حل مسئله داشته باشیم.

خاطر نشان می شود، جلسه «گفت و شنود بانوان» با حضور مسئول امور بانوان استانداری فارس و مسئول امور بانوان شهرداری شیراز، توسط معاونت گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی خواهران استان برگزار شد.

کد خبر 1186859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha