تواضع، فروتنی، اخلاق نیکو از ویژگی های  حجت الاسلام و المسلمین زرگرانی بود

نماینده ولی فقیه لرستان در پیامی ارتحال حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد حسین زرگرانی را تسلیت گفت . عنوان کرد: از ویژگی های این روحانی بصیر و آگاه تواضع، فروتنی، اخلاق نیکو بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمد رضا شاهرخی»، در پیامی ارتحال عالم پارسا و زاهد متقی حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد حسین زرگرانی را تسلیت گفت.

 

متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

«إنا لله و إنا إلیه راجعون»

 

ارتحال عالم پارسا و زاهد متقی حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد حسین زرگرانی باعث تاثر و اندوه گردید.

 

این عالم وارسته که از علمای فرهیخته استان لرستان و شهر خرم آباد و مقیم در قم بودند تحصیل و تهذیب نفس را با جدیت تمام و غیرقابل توصیفی آغاز نمودند و به مراتب والایی از دانش و کمالات اخلاقی و معنوی نایل گشتند.

 

در حوزه علمیه مقدسه قم از محضر مشاهیر از علما و مراجع بزرگ و عظیم الشأن کسب فیض نمودند و در علوم فقه، اصول، کلام، فلسفه، تفسیر، تاریخ و رجال دانش فراوانی اندوختند و آنها را در امر تبلیغ و گسترش معارف اسلامی و آموزه های اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) به کار گرفتند و تشنگان حقیقت را آگاهی بخشیدند.

 

مجموعه این صفات برجسته به همراه تواضع، فروتنی، اخلاق نیکو از خصوصیات ممتاز این روحانی بصیر و آگاه بود.

 

اینجانب ارتحال این عالم ربانی را به حوزه‌های علمیه مقدسه قم و استان لرستان و جامعه روحانیت در استان قم و لرستان و خانواده محترم و همه بازماندگان تسلیت می گویم.

 

از خداوند متعال برای آن عالم فاضل علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را درخواست می نمایم.

 

و السلام علیکم و رحمة... و برکاته.

 

کد خبر 1186875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha