برنامه ریزی فهما البرز با محوریت رفع آسیب های اجتماعی انجام می شود

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت برنامه ریزی فرهنگی، هنری و ورزشی با محوریت مساجد در مناطق کم برخوردار گفت: برنامه ریزی فهما البرز با محوریت رفع آسیب های اجتماعی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، حجت الاسلام کاظم شکری طی نشست اداری که شنبه ۲۸ خرداد در ستاد جلسات کانون های مساجد البرز برپا شد گفت: یکی از رویکردهای اصلی برنامه ریزی شده در کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز بحث آسیب های اجتماعی در مناطق محروم است.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: در سطح استان ۳۹۰ کانون فرهنگی هنری مسجد فعال هستند که هر یک از این کانون ها ظرفیت قابل توجهی نسبت به حل مشکلات مرتبط با آسیب های اجتماعی دارد.

 

قرارگاه عفاف و حجاب با تعامل دستگاه ها دستاوردهای کلان به همراه دارد

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه کانون های فرهنگی هنری مساجد در پیشبرد اهداف تحقق مسجد تراز اسلامی بیان کرد: یکی از اتفاقات موثر در استان البرز شکل گیری قرارگاه آسیب های اجتماعی است که یکی از کارگروه های آن عفاف و حجاب است.

 

به گفته وی، رویکرد محله محوری با مرکزیت مساجد یکی از راهبردهای معین برای تحقق مسجد تراز اسلامی و احیاء مسجد تراز اسلامی است.

 

مدیر ستاد فهما البرز خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برپایی برنامه های اوقات فراغت در تابستان سال جاری در قالب عقد قرارداد با مراکز فرهنگی، هنری و ورزشی با همت کارشناسان فهما ویژه فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد برپا می گردد. 

 

 

کد خبر 1186897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha