توسعه فضای بخش های بیمارستان ها در دستور کار قرار دارد

علی اصغر خیرخواه گفت: در راستای پیشگیری از عزیمت مردم جنوب کرمان به مراکز درمانی سایر استان‌ها توسعه فضای بخش های بیمارستان ها در دستور کار قرار دارد که در این راستا مرکز ناباروری بخش سوختگی، آنژیو و آنکولوژی راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، نشست هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با حضور استاندار کرمان برگزار شد.

 

«علی اصغر خیرخواه» در نشست اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با استاندار کرمان، گفت: خوشبختانه عملکرد معاونان این دانشگاه با وفاق و همدلی در پیشبرد برنامه های دانشگاه که بحث سلامت مردم منطقه است، دنبال می شود.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به این که جنوب کرمان توسعه همه جانبه دارد، ابراز کرد: تحقق این مهم نیاز به حمایت و کمک مالی دارد.



وی به آغاز ساخت خوابگاه متاهلی در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اشاره کرد و افزود: با توجه به تحصیل بیش از یکهزارو ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نیاز است که فضاهای آموزشی و رفاهی توسعه یابد.

 

خیرخواه با بیان این مطلب که عمده رسالت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در بحث بهداشت و درمان است، اظهار کرد: تقریبا فضاهای مورد نیاز این بخش با افتتاح پروژه های آماده بهره برداری تکمیل خواهد شد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تاکید کرد: در حوزه درمان جنوب کرمان هدف ما این است تا بیماری، به دلیل نبود خدمات به مراکز درمانی سایر استان ها عزیمت نکند.

 

وی اضافه کرد: در این راستا مرکز درمان ناباروری و بخش های آنژیو، سوختگی و ... در حال راه اندازی است و تلاش داریم بخش آنکولوژی تحت عنوان بیماران خاص راه اندازی شود.

 

خیرخواه با بیان این مطلب که هیچ پروژه متوقف شده است در منطقه نداریم، ابراز کرد: هم اکنون چند پروژه عمده وجود دارد که برای اجرایی شدن نیاز به اعتبار بالا دارند بنابراین می طلبد اعتبارات استانی نیز در این بخش کمک کننده باشد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت عنوان کرد: در حوزه پژوهشی گام های خوبی برداشته شده و راه اندازی مرکز تحقیقات کشاورزی و سم شناسی با توجه به کشاورزی بودن منطقه در راستای تامین سلامت مردم در حال پیگیری است.

 

وی تصریح کرد: از استاندار می خواهیم در حد امکان به دانشگاه علوم پزشکی جیرفت کمک کند تا بتوانیم فضای فیزیکی که خدمت به مردم را تسهیل می کند، فراهم کنیم.

 

خیرخواه خاطرنشان کرد: در راستای پیشگیری از عزیمت مردم جنوب کرمان به مراکز درمانی سایر استان‌ها توسعه فضای بخش های بیمارستان ها در دستور کار قرار دارد که در این راستا مرکز ناباروری بخش سوختگی، آنژیو و آنکولوژی راه اندازی می شود.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در خاتمه عنوان کرد: تاکنون یک میلیون و ۴۰۰ هزار دوز واکسن کرونا در جنوب کرمان تزریق شده و آمار واکسیناسیون گروه سنی ۵ تا ۱۲ سال جنوب کرمان ۲ برابر آمار استانی است.

کد خبر 1186938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha