تلاش برای تامین اعتبارات زیرساختی سایت صنوف آلاینده بیرجند

اشرفی گفت: پیگیری لازم برای اختصاص بخشی از اعتبارات استانی برای بحث انجام زیرساخت های سایت صنوف آلاینده بیرجند را انجام خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد اشرفی» امروز(28 خرداد) در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان با اشاره به دیدارهای متعدد استاندار خراسان جنوبی با سفرای برخی از کشورهای خارجی و دعوت از آنها برای حضور و بازدید از ظرفیت های استان، اظهار داشت: بخش خصوصی پتانسیل و ظرفیت های همکاری و تجارت با کشورهای خارجی را هر چه سریعتر آماده کند، تا در صورت سفر سفرای خارجی به استان بتوانند از این فرصت و ظرفیت برای توسعه در روابط اقتصادی و تجاری استفاده کنند.

 

وی افزود: شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان بررسی کنند که متناسب با شرایط کشورهایی که استاندار با سفرای آنها دیدار داشته است، چه کارهای اقتصادی مشترکی می توان انجام داد، تا در زمان حضور سفرا در استان مطرح و تبدیل به تفاهم نامه همکاری شود.  

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در خصوص فروش محصولات استان در فروشگاه های زنجیره ای داخل و خارج استان نیز گفت: جهاد کشاورزی یک برنامه بازدید از واحدهای تولیدی که قابلیت عرضه در فروشگاههای بزرگ را دارند، برای مدیران فروشگاههای زنجیره ای در داخل استان بگذارد تا ضمن اطلاع از کمیت و کیفیت کالاهای تولیدی داخل استان، در مورد درج این اقلام در سبد کالایی فروشگاهها اقدام کنند.

 

اشرفی همچنین در خصوص مشکلات سایت صنوف آلاینده بیرجند نیز ادامه د اد: در زمینه تسهیلات کمکی برای ساخت این واحدها به صنوف آلاینده قول پیگیری ویژه را می دهیم و امید است که در قالب تسهیلات تثبیت اشتغال تبصره 16 محقق شود.

 

وی با اشاره به اینکه تلاش خواهد شد تا اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل زیرساخت های این سایت در مصوبات سفر بعدی رئیس جمهوری به استان دیده شود، افزود: علاوه بر اینها پیگیری لازم برای اختصاص بخشی از اعتبارات استانی برای بحث زیرساختهای سایت صنوف آلاینده را انجام خواهیم داد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه چنانچه دستگاهی مسئولیتی در قالب مصوبه برای او تعیین شده است، باید انجام دهد، افزود: مصوباتی که به برخی دستگاهها برای انجام زیرساخت های سایت صنوف آلاینده تعیین شده، آن مجموعه مکلف است که اجرایی کند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1186982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha