اختصاص ۱۲۸۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به خراسان جنوبی

اشرفی گفت: دولت از محل جزء ۲ بند «ب» تبصره ۱۶ قانون بودجه سال جاری مبلغ یک هزار و ۲۸۵ میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات چهار درصدی اشتغالزایی به خراسان جنوبی اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد اشرفی» عصر امروز(28 خرداد) در جلسه شورای برنامه ریزی خراسان جنوبی با بیان اینکه دولت از محل جزء 2 بند «ب» تبصره 16 قانون بودجه سال جاری مبلغ یک هزار و 285 میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات 4 درصدی اشتغالزایی به خراسان جنوبی اختصاص داده است، اظهار داشت: این تسهیلات براساس شاخص های جمعیت و نرخ بیکاری بین شهرستان های استان توزیع می شود.

 

وی با بیان اینکه این تسهیلات باید با اولویت مناطق محروم و فعالیت های خلاق و دانش بنیان هزینه شود، افزود: دستگاههایی که متولی این تسهیلات هستند باید متقاضیان واجد شرایط را به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی کنند و چنانچه دستگاهی نتواند تسهیلات را جذب کند به دیگر دستگاهها خواهیم داد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه سقف تعیین شده برای اعطای تسهیلات اشتغالزایی 100 میلیون تومان است که به دنبال افزایش این سقف تعیین شده هستیم، گفت: این تسهیلات بیشتر برای فعالیت هایی مانند صنایع تبدیلی و تکمیلی، فعال سازی واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل و زنجیره تولید و فراوری کشاورزی است.

کد خبر 1186994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha