زمانی در حوزه اشتغال و اقتصاد موفق بوده  ایم که مردم پای کار بوده اند

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با بیان اینکه روحیه جهادی و نگاه مسولان استان برای حل مشکلات مردم قابل تقدیر است، گفت: زمانی در حوزه اشتغال و اقتصاد موفق بوده این که مردم پای کار بوده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سردار «نعمان غلامی» فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع)، شامگاه شنبه(۲۸ خرداد) در نشست محرومیت زدایی شهرستان ملکشاهی با حضور استاندار ایلام، اظهار کرد: مجموعه استانداری ایلام و مسئولان استان در این جلسه روحیه خدمت به مردم و روحیه جهادی را در نوع نگاه خود به حل مشکلات و پیگیری مسایل مردم به نمایش گذاشتند.

 

وی با بیان اینکه در سطح شهرستان نیز تیم مدیریت و فرمانداری شهرستان ملکشاهی، در امتداد نوع نگاه مدیریت استان و روحیه جهادی پای کار قرار دارند، افزود: این موضوع و روحیه جهادی مسئولان، یک فرصت طلایی و خیلی خوب برای توسعه استان و شهرستان ملکشاهی است.

 

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با اشاره به اینکه موفقیت های بخش های مختلف اقتصادی و اشتغال  در زمانی روی داده است که مردم پای کار بوده اند، ابراز کرد: این واقعیتی است که بزرگترین عامل برای پیشرفت و توسعه کشور زمانی روی می دهد که مدیران بتوانند مردم را پای کار بیاورند.

 

سردار غلامی بیان کرد: امروز آقای اسلامی از سرمایه گذاران بومی و از فرزندان ولایی استان و شهرستان ملکشاهی است که عزم خود را برای حضور انواع شرکت ها و سرمایه گذران به منطقه جزم کرده است.

 

وی بیان کرد: مهم ترین مانع در اجرای طرح ها و پروژه‌ها مقررات و قوانین دست و پاگیر اداری و مدیریتی است، امید است که این سهولت در راستای اجرای طرح ها با حمایت و نوع نگاه مدیران دستگاه های اجرایی استان حاصل شود.

 

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: لازم است که زمانی مقرر شود که مدیران دستگاه های اجرایی زمینه تسهیل در رفع موانع را فراهم کنند.

 

وی بیان کرد: با توجه که ارتباطی که فرماندار و مجموعه آن با مردم دارند، موانع را برطرف کنند و روزی خواهد آمد این نشست یک مبنای مهم در راستای توسعه و تحول در بخش های مختلف این شهرستان خواهد شد.

 

سردار غلامی در پایان خواستار حل مشکل آب مناطق روستایی و محروم شهرستان ملکشاهی شد.

 

کد خبر 1187020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha