افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون فرهنگی هجرت آران و بیدگل

مدیر مسئول کانون فرهنگی هجرت مسجد ملاشکرالله گفت: طرح اوقات فراغت کانون فرهنگی هجرت مسجد ملاشکرالله آران و بیدگل با برگزاری آیین افتتاحیه در اردوگاه تفریحی ازناوه آغاز شد.

«حسین ارباب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: طرح اوقات فراغت کانون فرهنگی هجرت مسجد ملاشکرالله شهرستان آران و بیدگل با برگزاری آیین افتتاحیه در اردوگاه تفریحی روستای ازناوه آغاز شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هجرت مسجد ملاشکرالله آران و بیدگل افزود: کلاس های اوقات فراغت این کانون با محوریت مسجد و امام جماعت  در سه رده سنی، نونهالان، نوجوانان و جوانان از یکم تیرماه با حضور افزون بر ۱۲۰ دانش آموز برگزار خواهد شد.

ارباب در ادامه با اشاره به اینکه با شروع فصل تابستان، دغدغه اوقات فراغت فرزندان به عنوان یکی از مسائل خانواده ها مطرح است، گفت: کلاس های مختلفی برای گذران اوقات فراغت تابستانی اعضای کانون پیش بینی شده است که آموزش قرآن، احکام، معرق کاری، نقاشی و طراحی، زبان خارجه، مهارت های هفتگانه رایانه و برنامه های مختلف ورزشی از جمله این برنامه هاست.

 

وی افزود: این کانون تلاش کرده است در قالب طرح اوقات فراغت تابستان، به‌ موازات یاددهی و آموزش مسائل دینی و مذهبی، امور فرهنگی و هنری پایه را هم آموزش داده یا مسائل مذهبی را در قالب امور هنری به نوجوانان آموزش دهد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هجرت مسجد ملاشکرالله آران و بیدگل در ادامه اظهار داشت: آیین اختتامیه کلاس های تابستانی کانون هجرت با برگزاری اردوی فرهنگی مذهبی مشهد مقدس در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.

 

مسجد ملاشکرالله، از مساجد محوری و فعال در حوزه های مختلف فرهنگی، مذهبی و اجتماعی شهرستان آران و بیدگل است که در زمان انقلاب اسلامی هم از پایگاه های مهم در مبارزات انقلابی مردم این شهرستان بود.

 

در شهرستان آران و بیدگل بیش از ۷۵ کانون فرهنگی هنری و تبلیغی دارای مجوز از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی فعالیت می کنند./

کد خبر 1187049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha