افتتاح مسکن مددجویی احداثی از محل زکات در خدابنده

به گفته صالحی، تأمین سرپناه و مسکن مناسب برای مددجویان عزیز تحت حمایت یکی از اولویت‌های اصلی کمیته امداد استان زنجان در کنار ارائه سایر خدمات است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در مراسم افتتاح مسکن مددجویی احداثی از محل زکات که با حضور جمعی از مسئولان محلی در روستای توپقراء از توابع شهرستان خدابنده برگزار شد، گفت: تأمین سرپناه و مسکن مناسب برای مددجویان عزیز تحت حمایت یکی از اولویت‌های اصلی این نهاد در کنار ارائه سایر خدمات است.

 

روح اله صالحی با بیان اینکه ارائه خدمات مسکن یکی از ارکان مهم توانمندسازی مددجویان عزیز تحت حمایت است، اضافه کرد: به‌ منظور فراهم شدن زمینه توانمندسازی جامعه هدف و سرعت بخشی و تسهیل گری در این بخش توسعه خدمات فکری و فرهنگی، ایجاد اشتغال و تأمین مسکن مناسب برای مددجویان عزیز تحت حمایت به‌عنوان ارکان مهم توانمند ساز مورد توجه بوده و ارائه خدمات مؤثر و هدفمند در این سه محور، از برنامه‌های اصلی این  نهاد در حوزه توانمندسازی است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه ساخت مسکن برای مددجویان عزیز تحت حمایت از طریق هم افزایی منابع داخلی این نهاد، کمک های خیرین و جمع آوری زکات انجام می شود، افزود: هم افزایی و مشارکت خیران ونیکوکاران در اجرای برنامه های حمایتی این نهاد موجب ارتقاء اثر بخشی خدمات و تحقق اهداف سازمانی این نهاد در حوزه توانمند سازی می شود. 

 

رئیس کمیته امداد شهرستان خدابنده نیز در سخنانی اظهار کرد: در یک اقدام خداپسندانه، تعداد 300 ثوب لباس در قالب کمک های خیرخواهانه توسط یک خیر خدابنده ای تهیه و بین مددجویان عزیز تحت حمایت این اداره توزیع شد.

 

ذبیح اله غفاری گفت: ارزش ریالی کمک انجام شده از طریق این خیر نیک اندیش خدابنده ای 900 میلیون ریال بوده که بر اساس نیاز گروههای مختلف مددجویی تحت حمایت توزیع شده است.

کد خبر 1187068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha