صفر شدن فوتی های کرونا نشان از عملکرد درخشان وزارت بهداشت و دولت سیزدهم دارد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه صادرات و خودکفایی در تولید کرونا نشان از اقتدار دولت سیزدهم در پاسداری از سلامت مردم دارد، گفت: همچنین صفر شدن فوتی های کرونا نشان از عملکرد در خشان وزارت بهداشت و دولت سیزدهم دارد.

سید علی یزدی خواه، نماینده  تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری شبستان با اشاره به اعلام خبر صفر شدن فوتی های کرونا از سوی عین الهی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در ۱۲ و ۲۰ خرداد گفت :یکی از درخشان ترین عملکرد های دولت سیزدهم ؛چگونگی مقابله با بیماری کرونا بود که سربلند بیرون آمد زیرا بطور مثال برخلاف دولت گذشته که اعلام می کرد باید اف ای تی اف، امضاء شود تا بتوان از دستاوردها استفاده کرد اما دولت سیزدهم  با یک برنامه ریزی اصولی ویروس کرونا را مهار کرد.


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش مومنانه در مهار و ریشه کن کردن کرونا نشان از عزم آقای رئیسی جمهور و وزارت بهداشت در مواجه با کروناست.


یزدی خواه ادامه داد: ما در دولت سیزدهم علاوه بر خودکفایی در تولید واکسن توانستیم تبدیل به صادر کننده واکسن کرونا به برخی کشورها باشیم .


وی افزود :عملکرد وزارت بهداشت و درمان در کنار دستگاه دیپلماسی  به نحو شایانی کمک کرد تا جمهوری اسلامی ایران نه تنها تولید کننده بلکه در تولید واکسن کرونا به خودکفایی برسد.


عضو کمیسیون  فرهنگی مجلس یادآور شد: کاهش چشمگیر فوتی های کرونا نشان از اقتدار دولت سیزدهم و عملکرد در خشان وزارت بهداشت درمان دارد.


دکتر عین اللهی وزیر بهداشت روز پنچ شنبه 12 و جمعه ۲۰ خرداد اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.

 

کد خبر 1187080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha