کمک ماهانه اهالی مسجد امیرالمومنین(ع) به نیازمندان/ تامین جهیزیه نوعروسان بی‌بضاعت

حجت‌الاسلام والمسلمین اشرفی اصفهانی گفت: کمک مومنانه اهالی مسجد امیرالمومنین(ع) به نیازمندان هر ماه صورت می‌گیرد و بسته‌های جهیزیه از سوی خیریه این مسجد میان نوعروسان بی‌بضاعت توزیع می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «محمد اشرفی اصفهانی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد امیرالمومنین(ع) (واقع در تهران، بلوار مرزداران، خیابان ایثار) وقف عام است، اظهار کرد: ما در همان ابتدای ساخت این مسجد در دهه 70، رقبات آن را به سازمان اوقاف و امور خیریه منتقل کردیم.

 

تولیت مسجد امیرالمومنین (ع) افزود: این مسجد با همراهی خانواده شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی و خیران و مردم منطقه مرزداران از مساجد بسیار موفق در سطح تهران و دارای بخش های مختلف همچون حوزه علمیه، کتابخانه، سالن مطالعه و قرائت خانه، مرکز تجاری و کانون قرآن است.

 

وی اضافه کرد: یکی از کارهای مهم ما در مسجد امیرالمومنین (ع) کمک مومنانه به نیازمندان همسو با سخنان مقام معظم رهبری است که در این زمینه، هر ماه بسته های ارزاق میان نیازمندان توزیع می شود. بسته های جهیزیه نیز هر دو یا سه ماه یک بار به دست نیازمندان می رسد.

 

اشرفی اصفهانی اضافه کرد: تلاش ما در اداره مسجد امیرالمومنین (ع) این بوده است که این خانه خدا را در ردیف مساجد تراز اسلامی قرار دهیم و به همین دلیل این مسجد جزو مساجد برقرار و کارآفرین در غرب تهران است.

 

وی خاطرنشان کرد: میزان استقبال کودکان و نوجوانان و جوانان از برنامه های فرهنگی و هنری مسجد امیرالمومنین (ع) بسیار خوب است و از ابتدای تیر ماه برنامه های این مسجد به مناسبت فصل تابستان و به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان در رشته های قرآنی، ورزشی، فرهنگی و هنری آغاز می شود.

کد خبر 1187149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha