مدیریت مصرف برق و همیاری همگانی ضروری/ پایداری شبکه برق اولویت صنعت برق

محمودی با تاکید بر اهمیت رعایت الگوی مصرف برق، گفت: برق ۸ اداره پرمصرف در استان قطع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «محمود محمودی» با اشاره به اینکه مدیریت مصرف برق تا پایان شهریور ادامه دارد، گفت: تامین برق کشور بسیار حساس است لذا مدیریت مصرف برق و همیاری همگانی ضروری است.

 

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه مانور رصد مصرف برق ادارات در راستای مدیریت مصرف برق برگزار شده است، افزود: برق اداراتی که بیش از الگوی مشخص شده مصرف داشته باشند، قطع خواهد شد.

 

وی پایداری شبکه برق را اولویت صنعت برق دانست و گفت: از تمام ظرفیت‌ها جهت مدیریت و پایداری شبکه برق در ایام پیک بار استفاده می شود.

 

محمودی بابیان اینکه تغيير ساعت كاري ادارات باعث صرفه جويي حداقل ۱۷ مگاوات در مصرف برق استان با مشارکت کلیه ادارات در طرح کاهش پیک مي شود، بیان کرد:كليه دستگاه هاي اجرايي و ادارات استان بايد مصرف برق خود را به ميزان ۳۰ درصد در ساعات اداري و ۶۰ درصد در ساعات غير اداري به نسبت دوره مشابه سال گذشته كاهش دهند در غير اين صورت با قطع برق مواجه خواهند شد.

 

وی اظهار کرد:سامانه هاي سرمايشي تمامي اداراتي كه با تلاش كارشناسان اين شركت، مجهز به کنتور فهام شده اند نيز در صورت افزايش بار شبكه، از راه دور پس از اخطار ،قطع خواهد شد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: وجود مولدهای اضطراری تامین برق در مراکز حساس و حیاتی آسیب پذیری ها را کاهش می دهد و ضرورتی جدی است.

 

این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر اینکه با هماهنگی انجام شده با شرکت پخش فرآورده های نفتی تامین سوخت مولدهای اضطراری محدودیتی ندارد، گفت: همه دستگاه ها به ویژه مراکز حساس و حیاتی خود را مجهز به مولدهای اضطراری دارای کنتور هوشمند کرده اند تا در زمان بروز قطع برق،آسیب کمتری ببیند و وقفه ای در ارایه خدمت نداشته باشند.

کد خبر 1187173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha