واکنش نماینده چابهار درباره در مورد «ازدواج بین‌المللی»

نماینده مردم چابهار در مجلس با اشاره به سخنان نماینده مردم اصفهان در مورد ازدواج بین المللی دختران ایرانی گفت: کسی که یک جو غیرت دینی دارد مگر می‌شود بگویید که بانوان این سرزمین بروند با اتباع دیگر ازدواج کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، معین الدین سعیدی در ادامه جلسه علنی امروز یکشنبه(۲۹خرداد) مجلس شورای اسلامی  در تذکری در واکنش به اظهارات امیرحسین بانکی پور نماینده اصفهان در مورد«ازدواج بین‌المللی»، دختران ایرانی خطاب به وی گفت: چرا این مسائل را مطرح می‌کنید؟ کسی که یک جو غیرت دینی دارد مگر می‌شود بگویید که بانوان این سرزمین بروند با اتباع دیگر ازدواج کنند؟ کاش این را اصلاح می‌کردید و کاش در مقابل ملت بزرگ ایران عذرخواهی می کردید؟ما چرا باید برای بانوان ایرانی تصمیم بگیریم؟ خواهش می کنم برادر عزیزم از پیشگاه ملت ایران عذرخواهی کند.

همچنین سیدغنی نظری در تذکری گفت: اینکه برخی از دوستان درباره ازدواج دختران ایرانی با اتباع بیگانه به بهانه توسعه روابط فرهنگی صحبت کردند، کاملا غلط است. انتظار داریم رئیس مجلس فرصت دهد تا این نماینده از ساحت مقدس خواهران و مادران ایرانی عذرخواهی کند.

کد خبر 1187183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha