۱۹۰۰ بسته گوشت قربانی دربین نیازمندان استان سمنان توزیع شد

حجت الاسلام موسوي از توزيع یک هزارو۹۰۰ بسته گوشت قرباني ويژه ماه ذي القعده در بين نيازمندان استان سمنان خبرداد.

 به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛حجت الاسلام «سید علی موسوی»توجه به محرومان و نیازمندان را از جمله برنامه ها و اقدامات کانون های فرهنگی هنری مساجد عنوان کردوگفت: از آنجا که رسیدگی به امور مسلمین از مهمترین وظایف شیعیان است مجموعه مسجدی ها و کانونی ها نیز اقدام به فعالیت های مختلفی در راستای دستگیری از نیازمندان کرده اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به اینکه توزیع نذر قربانی بین نیازمندان در راستای امید آفرینی انجام شد، است، تأکید کرد: این طرح به دنبال تقویت روحیه مردم، تقویت فرهنگ دینی و دستگیری از نیازمندان آن هم در شرایط ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه است.

 

وی با بیان اینکه طرح توزیع گوشت قربانی توسط موسسه حضرت خدیجه(س) قم و با مشارکت برنامه تلویزیونی سمت خدا و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح کشور برگزار می شود افزود: در همین راستا با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد و با شناسایی افراد نیازمند در هر منطقه که توسط مدیران کانون ها انجام شد یک هزار و ۹۰۰ بسته گوشت قربانی توزیع شد.

 

حجت الاسلام موسوي با اشاره به توزیع این مرحله بسته های گوشت قربانی در بین نیازمندان شهر سمنان،شهرستان های گرمسار،آرادان،مهدیشهر و دامغان  اظهارداشت: :این طرح اشاعه قربانی، توسعه و مشارکت حداکثری خیران به ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را نیز دنبال می‌کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان جمع آوری و توزیع نذر قربانی برای ایتام و اطعام نیازمندان را از اهداف اجرای طرح نذر و اهدای قربانی عنوان کردو افزود: این سنت حسنه و موج ایثار، همدلی و کمک مومنانه طی سال‌های آینده نیز با همراهی خیران ادامه داشته باشد.

 

به گفته وی با توجه به افزایش مشکلات اقتصادی بویژه برای نیازمندان، کسانی که می خواهند در این امر خداپسندانه شرکت کنند می توانند به سایت موسسه حضرت خدیجه(س) مراجعه کنند.

کد خبر 1187228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha