ترویج و نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب ضروری است

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اهمیت ترویج و نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف، افزود: باید فرهنگ حجاب و عفاف به گفتمان تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد رضا شاهرخی» امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان، اظهار داشت: از سالیان پیش تعدادی از دستگاهها برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف مشخص شدند که بحث ترویج فرهنگ حجاب و عفاف را انجام دهند که اگر به وظایف خود در طول این سالها توجه می کردند امروز مشکلات کمتر بود.

 

وی اظهار داشت: برای ترویج بهتر فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه کارگروه زیست عفیفانه زیر مجموعه شورای فرهنگ عمومی با حضور دستگاههای مرتبط تشکیل و برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف مصوباتی را داشته باشند که این مصوبات در شورای فرهنگ عمومی تصویب و اجرایی شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد افزود: مباحث فرهنگی در دانشگاهها باید به گفتمان تبدیل شود و حضور دانشجویان در دانشگاهها باید با موازین شرعی و اسلامی همراه باشد زیرا دانشگاه یک مکان مقدس است که نیاز است دانشجویان با رعایت حجاب و عفاف ارزش آن را حفظ کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در دانشگاهها باید با گفتمان سازی رواج پیدا کند، اساتید بسیجی و انجمن های اسلامی و نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها به این امر مهم توجه ویژه کنند.

 

امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: دانشگاهها باید برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف تلاش کنند و دانشجویان باید با ظاهری مناسب و در خور شان دانشگاه اسلامی در دانشگاهها حضور داشته باشند، برای تحقق این مهم باید کار فرهنگی انجام داد.

کد خبر 1187230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha