دین باوری راهکاری برای کاهش آسیب های اجتماعی است

حجت‌الاسلام مرادی گفت: بهترین راهکار برای کاهش این آسیب‌ها تلاش برای دین باوری جوانان است و مهمترین رسالت ما معرفی چهره واقعی و زیبای دین اسلام است به ویژه برای جوانان که بیشتر در معرض آسیب هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مرادی امام جماعت  ومسول فرهنگی مسجد حضرت زهرا(س) ،شهرک پنج آذر شهرستان سنندج در مراسمی که به مناسبت دهه کرامت در این مسجد برگزار شد، اظهار کرد: امروز دشمن دین و دیانت با تاکتیک  جنگ نرم وارد میدان شده تمام زور وزر  خود را صرف  ایجاد نفوذ میان جوانان کند.

 

وی با بیان اینکه دشمن آهسته وارد قلب‌ها می‌شود ودر آن می ماند تا جایی که تبدیل به باور می‌شود، افزود: مصداق‌های این ظهور این است که دنیای پوچ غرب قصد ترویج سگ گردانی ونگهداری سگ  به جای بچه وفرزندآوری دارند که خود زمینه ساز مشکلات و نابهنجاری‌های فرهنگی زیادی است.

 

حجت الاسلام مرادی یادآور شد: مصداق بارز دیگری که تأثیر نفوذ جبهه معاند برفرهنگ ما را نشان می‌دهد سیطره شبکه مجازی و دین‌گریزی و مسائل دیگری است که هر کدام به خودی خود مشکلات فراوان را به وجود آورده است.

 

مرادی با اشاره به اینکه  بهترین راهکار برای کاهش این آسیب‌ها تلاش برای دین باوری جوانان است، گفت: مهمترین رسالت ما معرفی چهره واقعی وزیبای دین اسلام است به ویژه برای جوانان که بیشتر در معرض اسیب هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین مرادی امام جماعت مسجد حضرت زهرا درپایان گفت: با توجه به اینکه مسجد محوری کردن برنامه های فرهنگی تربیت دینی جوانان مؤثر است درنظر داریم برنامه های بیشتری با رویکرد معرفی دین، رفع شبهات، معرفت افزایی، ولایت مداری، به صورت روتین و با استفاده از ظرفیت مسجد داشته و بهره‌گیری از اوقات فراغت جوانان داشته باشیم.

کد خبر 1187231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha