کانون شهید چمران قائمشهر میزبان مراسم بزرگداشت شهید چمران

رضوی سنگدهی گفت: کانون شهید چمران قائمشهر میزبان مراسم بزرگداشت شهید چمران است و تلاش داریم تا نسل جدید بیش از پیش با افکار و ایده های شهید چمران آشنا شود.

«سید پرویز رضوی سنگدهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: امروز با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان بیش از پیش نیازمند تلاش برای شناساندن ارزش ها و آرمان های جامعه به نسل جدید هستیم و باید تلاش شود تا در این بخش خوش بدرخشیم و فعال تر ظاهر شویم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهید چمران مسجد موسی بن جعفر(ع) اسلام آباد قائمشهر افزود: شناساندن ابعاد زندگی فردی و اجتماعی شهید چمران به نسل جدید از اهداف مهم برنامه ما در بزرگداشت این شهید ارزشمند است.

 

وی خاطر نشان کرد: مراسم بزرگداشت شهید عارف دکتر مصطفی چمران در شب شهادت این مرد خدایی با سخنرانی دکتر گلدوست دوشنبه 20 خرداد ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد موسی بن جعفر(ع) اسلام آباد قائمشهر برگزار می شود.

 

رضوی سنگدهی گفت: کانون شهید چمران قائمشهر میزبان مراسم بزرگداشت شهید چمران است و تلاش  داریم تا نسل جدید بیش از پیش با افکار و ایده های شهید چمران آشنا شود.

 

وی افزود: شهید چمران از شهدای بزرگی است که نسل امروز کمتر با این شهید و راه و روش او آشنا هستند و باید برای معرفی شهید چمران تلاش شود که این کانون با توجه به اینکه نام شهید چمران را به همراه دارد بتوان راه و روش و زندگی این شهید را به جوانان بشناساند.

کد خبر 1187270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha