برگزاری طرح «نشاط معنوی» در بقعه متبرکه «شاه داعی الی الله (س)» شیراز

حجت الاسلام جمشیدی گفت: طرح «نشاط معنوی» با هدف غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بقعه متبرکه «شاه داعی الی الله (س)» شیراز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «عمران جمشیدی»، امروز (یکشنبه 29 خرداد) از آغاز ثبت نام طرح «نشاط معنوی» در بقعه متبرکه «شاه داعی الی الله (س)» شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: طرح «نشاط معنوی» با هدف غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بقعه متبرکه «شاه داعی الی الله (س)» شیراز برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه سه شیراز افزود: هدف از برگزاری طرح ها و برنامه های فرهنگی و مذهبی مانند این طرح تابستانی که به همت مراکز «اُفق» بقاع متبرکه برگزار می شود، تعمیق باورهای دینی و ترویج معارف اسلامی با استفاده از ظرفیت اوقات فراغت دانش آموزان است.

وی اضافه کرد: استفاده از ابزارهای روز و روش های جذاب مانند ظرفیت فضای مجازی و ارتباط گیری موثر با کودکان و نوجوانان در بقاع متبرکه شاخصی همچون بقعه متبرکه «شاه داعی الی الله (س)» شیراز در طرح «نشاط معنوی» در تابستان 1401 مورد توجه قرار دارد.

حجت الاسلام جمشیدی اعلام کرد: دانش آموزان رده سنی هشت تا ۱۸ سال در رشته های عروسک بافی، آموزش زبان انگلیسی، آموزش ریاضیات، قرآن و احکام، آموزش خیاطی و نقاشی می توانند برای شرکت در این طرح از اول تا چهارم تیر جاری به ثبت نام در این بقعه متبرکه در شهر شیراز اقدام کنند.

وی ادامه داد: زمان اجرای این طرح 60 روز است و کودکان و نوجوانان پس از نام نویسی در هر یک از رشته‌ های مورد نظر خود از 5 تیر تا آخر مرداد می توانند به کسب آموزش ها و مهارت های لازم بپردازند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه سه شیراز اضافه کرد: کلاس ها در آستان مقدس بقعه متبرکه «شاه داعی الی الله (س)» شیراز برگزار می شوند و تنها دوره آموزشی خیاطی با هماهنگی به عمل آمده در یکی از آموزشگاه های سطح شهر اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام جمشیدی اعلام کرد: برای طرح تابستانی «نشاط معنوی»، اردوی پایان دوره نیز در نظر گرفته شده است و فراگیران در پایان مرداد پس از کسب آموزش ها و مهارت های لازم در اردوی یک روزه سراسری و پایان دوره استانی شرکت خواهند کرد.

کد خبر 1187276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha