کانون پرورش فکری  آمادگی لازم برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در مساجد استان کرمانشاه را دارد

خیاط زنجانی، گفت: طبق قانون، مساجد می‌توانند پایگاه‌های کانون باشند و ما در مجموعه کانون پرورش فکری استان، این آمادگی را برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در مساجد برای کودکان و نوجوانان داریم.

محمد خیاط زنجانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه،با اشاره به حمایت از فعالیت‌های فرهنگی در محله‌ها و مناطق کم‌برخوردار ،گفت: سعی وافر ما این است که تلاش کنیم به سمت اجرای عدالت تربیتی برویم.

 

 

سرپرست کانون استان کرمانشاه  افزود: استفاده از ظرفیت‌های موجود در کانون پرورش با حضور مربیان وکارشناسان متخصص وتوانمند می‌تواند به هم‌افزایی و هم‌گرایی بیشتر بین کانون مساجد و کانون پرورش فکری منجر شود.

 

 

وی خاطر نشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از نهادهای مرتبط با امور کودک و نوجوان است که به صورت چشمگیر فعالیت می‌کند و ارتباط کانون و مسجد می‌تواند به تربیت نسلی با هویت دینی و آشنا به اسلام کمک کند.

 

 

خیاط زنجانی تصریح کرد: مهارت‌آموزی را یکی از بهترین برنامه‌ها در محله‌های کم‌برخودار است و ضمن اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری، باید به سمت توسعه آموزش‌های درآمدزا برویم.

 

 

 سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه اظهار کرد:کانون پرورش فکری، محل سرگرمی و نگهداری کودکان و نوجوانان نیست بلکه محل مراجعه کودکان و نوجوانانی است که علاقمند به رشته های فرهنگی، هنری و ادبی هستند.

کد خبر 1187284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha