بايد در سفر رئيس جمهور  به استان به تمامي مطالبات و خواسته هاي مردم به درستي پاسخ داده شود

حجت الاسلام عزیزی،گفت: بايد در سفر رئيس جمهور به استان تلاش كنيم به تمامي مطالبات و خواسته هاي مردم به درستي پاسخ داده شود و حتي يك نامه هم بدون جواب باقي نماند.

حجت الاسلام عبدالله عزيزي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره  به پاسخگويي به مطالبات مردم در سفر رياست جمهوري به استان کرمانشاه،گفت: بي توجهي به خواسته ها و مطالبات مردم ظلم مضاعف است،ومردم صاحبان اصلي اين نظام هستند و كرمانشاه داراي توانمندي هاي ويژه اي است.

 

مديركل دفتر مديريت عملكرد، بازرسي و امور حقوقي استانداري ،افزود: كاربران در خصوص پاسخگويي به مطالبات مردم در سفر رياست جمهوري به استان به دو صورت تلفني و سامانه الكترونيكي ۱۱۱و همچنين ارجاع نامه هاي مردم به دستگاه هاي مربوطه پيگير مطالبات درخواست ها پيشنهادات و انتقادات آنان در اين سفر خواهند بود و  ارجاع نامه ها به دستگاه هاي مربوطه بايد با دقت تمام انجام شود.

 

وی خاطر نشان کرد: هر روز از مدیران دعوت می‌شود تا حضور یابند و مردم بدانند اگر مطالبه‌ای دارند می‌توانند با ۱۱۱ در میان بگذارند و در بخشی ۲۵۰ سیستم و در سه شیفت کاربر جمعاً ۷۵۰ نفر باید در سفر رئیس جمهور پاسخگوی هم استانی‌ها باشند.

 

حجت الاسلام عزیزی، تصریح کرد:نامه‌هایی که مردم برای بازگویی مشکلات خود به رئیس‌جمهور می‌نویسند در کرمانشاه بیشتر از سایر استان‌ها است که باید پاسخ داده شود و مردم انتظار دارند و نامه بدون پاسخ نارضایتی ایجاد می‌کند و تمام تلاش این است برای اخذ نامه‌ها در کرمانشاه و ۱۴ شهرستان جانمایی مناسب انجام شود و متصدیان دریافت آن با بنر و لباس‌های خاص متحدالشکل در محل مشخص شده قرار بگیرند تا مردم شناسایی کنند و اطلاع رسانی نیز انجام می‌شود.

 

 

مدیرکل بازرسی استانداری کرمانشاه اظهار کرد:بايد تلاش شود كه با جديت و پيگيري ويژه، تمامي نامه هاي مردمي ثبت و ضبط شود و نامه هاي دريافتي براي پيگيري و حل مشكلات به ادارات و دستگاه هاي ذيربط ارجاع شود.

 

 

 

کد خبر 1187306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha