نقش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی بی بدیل است

بهرام نیا با بیان اینکه نقش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی بی بدیل است، خواستار استقرار یک تیپ از نیروی زمینی ارتش در ایلام هستیم.

به گزارش خبرگزارش شبستان از ایلام، « حسن بهرام نیا» روز یکشنبه در دیدار با فرمانده تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه ابوذر سر پل ذهاب با اشاره به نقش بی‌بدیل نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی، گفت: امروز امنیت و آسایش و رفاه مردم عزیز در سایه نقش آفرینی این نیروهای فداکار و جان بر کف است.

 

وی  تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی با نصب العین قرار دادن دستورالعمل های ابلاغی که منبعث از آموزه‌های دینی است همواره دارای  اقتدار، صلابت و انضباط مثل زدنی هستند.

 

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به اینکه امروز ارتشیان دلاور با ایمان و اعتقادات دینی و عزمی راسخ در راستای امنیت پایدار منطقه نقش خود را بخوبی ایفا می کنند، اضافه کرد: در این راستا داشتن یک ارتش قوی در گرو استخدام نیروهای متدین، انقلابی و شجاع است.

 

بهرام نیا در ادامه خواستار استقرار یک تیپ از نیروی زمینی ارتش در ایلام شد و گفت: باتوجه به منابع در اختیار برای تجهیز دفتر استخدام ارتش در ایلام اقدامات لازم اتخاذ خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: استقرار یک تیپ از نیروی زمینی ارتش بصورت مستقل در ایلام از جمله اولویت های و مطالبات مهم استان ایلام است که بایست با جدیت دنبال شود.

کد خبر 1187335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha