کتابخانه های عمومی فرهنگسراهای اجتماعی هستند

حجت الاسلام سبزیان در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با دفتر نمایندگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: کتابخانه های عمومی به عنوان فرهنگسراهای اجتماعی، پایگاه های مردمی و مراکز آموزشی غیررسمی نقش مهمی را ایفا می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین «علی اکبر سبزیان» امروز یکشنبه (۲۹ خرداد) در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با دفتر نمایندگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) خراسان رضوی با هدف افزایش تعاملات فرهنگی بیان کرد: امسال در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمایشاتی راهبردی و ارزشمند در حوزه سیره و اندیشه حضرت امام خمینی(ره) فرمودند که می تواند سرلوحه همه برنامه ها و فعالیتهای فرهنگی در حوزه ترویج اندیشه سیاسی انقلاب باشد.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، امام خمینی(ره) روح جمهوری اسلامی هستند و اگر این روح از جمهوری اسلامی گرفته شود مانند نقشی بر دیوار است. در واقع مقام معظم رهبری مدظله العالی با موضع گیری های خود در مراسم سالروز ارتحال رهبرکبیر انقلاب اسلامی وظیفه مهم و سنگین ترویج و شناساندن اندیشه و سیره امام خمینی(ره) به ویژه با توجه به بیانیه گام دوم  انقلاب را بر عهده همه دستگاه ها و فعالان فرهنگی و سیاسی گذاشته اند و ما تلاش می کنیم در مجموعه کتابخانه های عمومی روح جمهوری اسلامی را زنده نگه داریم.

 

وی با اشاره به نقش کتابخانه های عمومی به عنوان فرهنگسراهای اجتماعی، پایگاه های مردمی و مراکز آموزشی غیررسمی اظهار امیدواری کرد: این تفاهم نامه سرآغاز انجام برنامه ها و فعالیتهای مفید و ارزشمند در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره و اندیشه معمار کبیر انقلاب اسلامی باشد. 

انتهای پیام/

کد خبر 1187341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha