بخشی گفت: کسب هشت مقام کشوری توسط دانش آموزان و ۲ مقام استانی توسط فرهنگیان شهرستان جهرم نشان از تلاش «سفیران سلامت» در حمایت از کادر درمان بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «یوسف بخشی»، امروز (یکشنبه ۲۹ خرداد) در مراسم اختتامیه جشنواره «سفیران سلامت» مدارس شهرستان جهرم گفت: مربیان بهداشت و مراقبین سلامت در مدارس مروج بهداشت و حامی کادر درمان هستند که با اجرای طرح سفیران سلامت توانسته ایم مرحله اول مراقبت در برابر بیماری که همان آموزش و پیشگیری است را توسط دانش آموزان سفیر سلامت به منازل ببریم.

 

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان جهرم افزود: طرح سفیران سلامت دانش آموزی باعث مودت بین دو نهاد تاثیر گزار جامعه یعنی وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش شده است که تاثیر آن در دوران بیماری کرونا به وضوح قابل رویت بود.

 

بخشی با اشاره به همه گیری بیماری ناشناخته کرونا در سال 98 گفت: دانش آموزان سفیر سلامت، آموزش های خود مراقبتی را با زبان شیرین کودکی و در قالب های زیبا و گوناگون سمعی و بصری در سطح خانواده و جامعه جاری ساختند که گام مهمی برای افزایش آگاهی عمومی نسبت به بیماری ها بوده است.

 

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان جهرم ادامه داد: عملکرد دانش آموزان سفیر سلامت و فرهنگیان شهرستان در سطح استان و کشور بسیار درخشان بوده است و کسب هشت مقام کشوری توسط دانش آموزان و ۲مقام استانی شهرستان جهرم توسط فرهنگیان نشان از تلاش «سفیران سلامت» در حمایت از کادر درمان بوده است.

 

بخشی افزود: سفیران سلامت، دانش آموزانی خوش فکر، کوشا، ایثار گر و علاقمند هستند که جامه ی آمران به معروف در زمینه بهداشت جامعه را بر تن کرده اند و الگوی دانش آموزان بوده اند.

کد خبر 1187356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha