عدم توجه به مصوبات ستاد حمایت از تولید و سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری فارس جرم انگاری شود

حجت الاسلام موسوی گفت: برخی نهادها به مصوبات ستاد تسهیل ‌و حمایت از تولید و ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری بی توجهی می کنند و سر باز زدن مسئولان از این مصوبات باید جرم انگاری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (یکشنبه 29 خرداد) اولین کارگروه استانی اجرای تفاهم نامه قوه قضاییه و‌ قوه مقننه در راستای حمایت از واحدهای تولیدی که با حضور ‌نمایندگان عضو کمیسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: فارس در حوزه کشاورزی، صنعت، گردشگری و پزشکی دارای توانمندی های عدیده ای است و قوانین در حوزه حمایت از تولید، ‌ویژه جنگ اقتصادی نیست.

رئیس کل دادگستری فارس افزود: مجموعه قضایی استان در بازدیدهای متعدد از نزدیک شاهد مشکلات واحدهای تولیدی بوده است و معتقدیم قوانین و مقررات در حوزه تولید نیاز به بازنگری دارد.

وی اضافه کرد: برخی نهادها به مصوبات ستاد تسهیل ‌و حمایت از تولید و ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری بی توجهی می کنند و سر باز زدن مسئولان از این مصوبات باید جرم انگاری شود.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: برخی نهادهای مسئول به جای خدمت رسانی و حمایت کنندگی از تولید، نقش مطالبه گری ایفا می کنند اما حمایت از تولید و کمک به صنعت گران وظیفه تمام سازمان ها و نهادهاست.

وی با اشاره به تحقق شعار سال مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: برخورد سخت گیرانه و جدی با فساد و قاچاق به عنوان موضوعات مخرب و آسیب زننده به تولید از اولویت های مجموعه قضایی است.

رئیس کل دادگستری فارس اعلام کرد: دادگستری استان به رفع موانع از مسیر تولید ۱۸۹ واحد صنعتی‌ تولیدی در فارس کمک کرد و در این میان ۵۲ واحد که توسط بانک ها تملک شده بودند، شناسایی و اقدامات حقوقی برای بازگشت آنها به چرخه تولید فراهم شد.

کد خبر 1187381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha