مدیریت یکپارچه شهری در کلانشهر اهواز زمانی شکل می گیرد که مطالبه واحد تشکیل شود

دغاغله با بیان اینکه مدیریت یکپارچه شهری در کلانشهر اهواز زمانی شکل می گیرد که مطالبه واحد تشکیل شود گفت: در کلانشهر اهواز هیچ کاری بدون پشتوانه رسانه ها به سرانجام نمی رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حمید دغاغله» عصر امروز (یکشنبه 28 خرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در کلانشهر اهواز هیچ کاری بدون پشتوانه رسانه ها به سرانجام نمی رسد.

 

عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز افزود: طرح زیباسازی رودخانه کارون در معاونت عمرانی شهرداری به ثبت رسیده است، اما چرا این روند انجام نمی پذیرد به این دلیل که متول رودخانه کارون شرکت آب و برق خوزستان است.

 

وی با بیان اینکه یک پارک احداث شده در مسیر پل پنجم به گلستان توسط شرکت آب و برق شبانه تخریب شد اضافه کرد: سوال ما این است پارکی که برای استفاده عموم احداث شده خطرناک است یا ساخت و سازهای غیرقانونی در حریم رودخانه، که این هرچه سریع  تر جلوی این تخلفات گرفته شود.

 

دغاغله با اشاره به اینکه مدیریت یکپارچه شهری در کلانشهر اهواز زمانی شکل می گیرد که مطالبه واحد تشکیل شود ابراز کرد: پاسخگوی ریزش فاضلاب به رودخانه کارون چه کسی است، این ها سوالاتی هستند که باید به آن پاسخ داده شود.

 

وی در خصوص نماد شهری و بافت تاریخی اهواز تصریح کرد: این اولویت برای ما نیز احراز شده است اما کدام یک از پل ها یا نمادهای اهواز از طراحی ها تاریخی اهواز برگرفته شده است، ما در تلاش هستیم که این اقدام با دقت بیشتری صورت گیرد.

 

کد خبر 1187404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha