کارگاه های خود  را به برنامه های دانش بنیان و نوآور اختصاص دادیم

تعدادی از کارگاه های خود در سطح استان را به برنامه های دانش بنیان و نوآور اختصاص دادیم. یعنی به صورت رایگان، فضا و تجهیزات خود را در اختیار هر جوانی که برنامه، کار و ایده خلاقانه ای داشته باشد و بخواهد آن را تبدیل به محصول کند ، قرار می دهیم.

«جلیل شهریاری» مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در خصوص شعار سال و برنامه هایی که در حوزه آموزش های فنی و حرفه ای پیش بینی کردیم هدف اصلی ما این است که بتوانیم جوان و نوجوان امروز را به عرصه کارهای خلاقانه و نوآور بکشانیم.
 

شهریاری اظهار کرد: تعدادی از کارگاه های خود در سطح استان را به برنامه های دانش بنیان و نوآور اختصاص دادیم. یعنی به صورت رایگان، فضا و تجهیزات خود را در اختیار هر جوانی که برنامه، کار و ایده خلاقانه ای داشته باشد و بخواهد آن را تبدیل به محصول کند ، قرار می دهیم.

 

وی افزود: همچنین یک مرکزی را راه اندازی کردیم به نام کلینیک مشاوره و اشتغال. اگر جوانی سرگردان و مضطرب باشد و نداند که چه کاری را از کجا و چطور باید شروع کند و اطلاعات کافی نداشته باشد، مشاوران متخصص و متبهر ما در این کلینیک به این بزرگواران در قالب دوره های کوتاه مدت کارآفرینی و بازاریابی مشاوره می دهند.

 

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: جهت مراجعه حضوری، این کلینیک ابتدای خیابان دانش واقع شده اما امکان مشاوره تلفنی هم وجود داشته که اطلاعات آن در سایت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قرار دارد.

 

وی بیان کرد: علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت این اداره کل، وارد بخش ثبت نام دوره های آموزشی شده و دوره مورد نظر خود را انتخاب نمایند، اما اگر برنامه نوآورانه ای داشته باشد و از رشته های دانش بنیان انتخاب کرده باشد از طریقی شماره تماسی که در این قسمت وارد می کند ما با آنها تماس گرفته و برای آنها برنامه ریزی می کنیم.

 

شهریاری یادآور شد: در کلینیک مشاوره، افراد استعداد سنجی شده از بعد روان شناسی شخصیت شناسی می شوند تا مشخص شود که فرد برای چه کاری ساخته شده است.

کد خبر 1187432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha