تأسیس گلخانه هیدروپونیک با ۱۳ هکتار مساحت در کاشان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان از تأسیس گلخانه هیدروپونیک با ۱۳ هکتار مساحت توسط این واحد دانشگاهی در کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، میثم عرب زاده در دیدار با فرماندار ویژه کاشان با ارائه گزارشی از عملکرد ۳۸ ساله دانشگاه آزاد اسلامی کاشان گفت : بیش از ۳۵ هزار نفر از این دانشگاه به عنوان دانشگاهی جامع و مهارت محور فارغ التحصیل شدند که در زمره مدیران موفق در سطح ملی و منطقه ای هستند.

 

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی چون دغدغه مردم را داشت وارد عرصه تعلیم و تربیت در مقاطع پیش از دانشگاه هم شد و بر همین اساس پیش بینی می شود بیش از دو هزار دانش آموز از مهرماه سال جاری تحصیل خود را در مجتمع مدارس سما این دانشگاه آغاز کنند.

 

عرب زاده گفت : ورود دانشگاه و کیفیت بالای آموزش موجب شد تا رقابتی به منظور ارتقای سطح علمی و آموزشی و فرهنگی بین مدارس غیردولتی و حتی دولتی شهرستان پدید آید.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان به روند ایجاد و تأسیس گلخانه هیدروپونیک در مساحتی بالای ۱۳ هکتار در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همکاری مسئولان و رفع موانع پیش رو و ارائه تسهيلات بانکی مطلوب به زودی تولید بذرهای هیبریدی در این گلخانه آغاز شود.

 

 در پایان این نشست که معاونان فرماندار هم حضور داشتند بازدیدی از مجموعه دانشگاه و پروژه ایجاد گلخانه صورت گرفت.

کد خبر 1187438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha