حل مشکل مسکن مددجویان زمینه ساز قطع نیاز مالی آنها به دیگران است

ظاهری گفت: اگر مشکل اشتغال محرومان حل شود، بستر قطع ارتباط و نیاز مالی مددجو از دیگران فراهم می شود که در این صورت بستر توانمندسازی برای مددجو فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان قزوین، «ناصر ظاهری» در نشست مشترک با مسئولان بسیج سازندگی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات مختلفی را به نیازمندان و محرومان تحت حمایت خود ارائه می کند ولی 2 موضوع در سرفصل خدمات این نهاد است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: مسکن و اشتغال 2 سرفصل کاری هستند که در ارائه خدمت به نیازمندان و محرومان مورد توجه است تا بتوانیم با گره گشایی از این مشکل، فرایند رفع فقر و محرومیت را در جامعه به جایگاه مناسبی برسانیم.

 

وی اضافه کرد: اگر مشکل اشتغال محرومان حل شود، بستر قطع ارتباط و نیاز مالی مددجو از دیگران فراهم می شود که در این صورت بستر توانمندسازی برای مددجو فراهم می شود.

 

ظاهری افزود: اگر مددجو مشکل اشتغالش حل شود ولی مشکل مسکن داشته باشد، فرایند رفع محرومیت بازهم دچار اختلال می شود چراکه با توجه به گرانی مسکن افراد به این راحتی توان خرید مسکن را ندارند در نتیجه بازماندگان از خرید مسکن حجم زیادی از درآمد خود را به واسطه گرانی، باید صرف اجاره بهاء کنند.

 

وی عنوان کرد: استفاده از ظرفیت های درون و برون سازمانی رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) برای رفع مشکل مسکن خواهد بود چراکه مسکن یکی از گران ترین خدمات این نهاد است و لازم است با هم افزایی و همکاری این مشکل مددجویان را رفع کنیم.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: کمیته امداد امام خمینی (ره) برای تحقق برنامه های خود با دستگاه های مختلف همکاری دارد که در حال حاضر برای رفع مشکل مسکن همکاری بیشتری با بسیج سازندگی و بنیاد مسکن وجود دارد.

کد خبر 1187442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha