برگزاری کلاس های متنوع هنری جهت  شکوفایی استعدادهای جوانان در کانون شهید صانعی موفق همدان

حجت الاسلام حسینی گفت: جهت غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و رشد استعداهای آنان، کلاس های مختلف هنری و علمی در کانون شهید صانعی موفق همدان در حال برگزاری است.

حجت الاسلام سید «سجاد حسینی » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: با شروع فصل تابستان و تعطیلی مدارس، مراکز آموزشی و تحصیل بسیاری از کودکان و نوجوانان برای پر کردن این اوقات فراغت به کانون های فرهنگی هنری مساجد روی  می‌آورند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید صانعی موفق افزود:  زمان فراغت بستر خوبی برای رواج نیکوکاری، رویش شخصیت و بالندگی فردی است. فراغت سالم همان گونه که از نامش مشخص است موجب دستیابی به سلامتی در همه ابعاد روحی و جسمی خواهد شد. در واقع فراغت سالم فراغتی است که به جسم و روح افراد همچنین جامعه صدمه و آسیبی وارد نکند.

 

وی با بیان اینکه  فراغت، بستری مناسب برای نمایان شدن استعدادها و درمان بی نظمی های فردی و اجتماعی است، اظهار داشت:  از طرف دیگر اوقات فراغت، می تواند علتی برای لغزش اخلاقی جوانان باشد. پس برنامه ریزی مطلوب برای زمان فراغت جوانان ضروری است.

 

وی بیان کرد: برنامه های فراغت می بایست از اعتدال برخوردار باشد، ورزش، گردش، انجام دادن کارهای دستی و هنری و خواندن کتاب، از راه های توانگرسازی فراغت به شکلی مطلوب و مفید است.

 

حسینی در ادامه به نقش خانواده در اوقات فراغت نیز اشاره کرد و  گفت:  نقش خانواده برای آینده فرزندانشان پر رنگ‌تر دیده می‌شود، خانواده‌هایی که می‌توانند با برنامه ریزی مناسب و خوب آینده روشنی را برای نوجوانان حال و جوانان آینده ترسیم کنند.

 

 

 

کد خبر 1187463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha