تمدید مهلت نام نویسی مسابقات سراسری قرآن/آران و بیدگل بیشترین متقاضی را در استان دارد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل از تمدید مهلت ثبت‌نام چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.

حسین قیصری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: زمان ثبت نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم  از ۲۱ اردیبهشت تا ۲۵ خرداد ماه اعلام شده بود که با توجه به درخواست‌های مکرر فعالان قرآنی، این مهلت از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه تمدید شد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل افزود: بر این اساس، ثبت‌نام در رشته‌های آوایی شامل قرائت تحقیق و ترتیل، همه رشته های حفظ، اذان، دعاخوانی، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم تا پایان روز ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ اعلام شده است.

 

قیصری ادامه داد: مهلت شرکت در رشته‌های معارفی شامل تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج البلاغه، ترجمه صحیفه سجادیه هم تا پایان روز ۱۰ تیرماه ۱۴۰۱ تمدید شده است و علاقه مندان می توانند در مهلت اعلام شده نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل افزود: بر اساس اعلام اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تاکنون بیش از دو هزار نفر در این مسابقات ثبت نام کرده اند که شهرستان‌ های اصفهان، آران و بیدگل و کاشان دارای بیشترین شرکت کننده هستند.

 

قیصری خاطر نشان کرد: مرحله شهرستانی مسابقات آوایی شامل قرائت تحقیق و ترتیل و رشته های حفظ (۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل) از یکم تیرماه تا ۱۵ مرداد ماه برگزار می‌شود و مرحله استانی نیز از ۲۲ مرداد تا ۳۱ شهریور ماه برگزار خواهد شد. همچنین مرحله استانی رشته های معارفی در تاریخ ۱۲ مرداد ماه به صورت سراسری برگزار خواهد شد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل افزود: ثبت‌نام در این دوره از مسابقات از طریق سامانه قرآنیان ( www.quraniran.ir ) انجام می شود و داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، حداقل ۱۸ سال سن (متولدان ۲۱ خرداد ۱۳۸۳ به قبل)، اقامت دائم در شهرستان محل برگزاری مسابقه از جمله شرایط عمومی برای شرکت در این مسابقات است.

 

قیصری افزود: علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتردر خصوص نام نویسی این دوره از مسابقات با شماره ۰۳۱۵۴۷۵۵۵۳۵ (داخلی ۴ ) امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل تماس بگیرند./

کد خبر 1187502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha