۷ واحد صنفی متخلف در طرح مردمی سازی یارانه پلمپ شد

حسن پور گفت: ۷ واحد صنفی متخلف در طرح مردمی سازی یارانه ها در خراسان جنوبی پلمپ شد.

«حسین حسن پور»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد:  اختیارات ویژه‌ای بر اساس مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا به به سازمان تعزیرات حکومتی داده شده است.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با بیان اینکه پلمپ واحد صنفی متخلف و نصب بنر قبل از صدور حکم از جمله این اختیارات است، گفت: از 25 خرداد ماه جاری این طرح جدید در استان اجرایی و پنج نصب بنر و هفت مورد پلمپ واحد صنفی متخلف داشته ایم.

 

حسن پور با اشاره به طرح مردمی سازی یارانه در راستای عدالت، افزود: از ابتدای اجرایی شدن این طرح در خراسان جنوبی در بخش کالا و خدمات 699 پرونده وارد شعب تعزیرات حکومتی شده است.

 

وی درصد عملکرد این بخش را 111.9 عنوان و تصریح کرد: در این بخش 702 پرونده مختومه شده که متخلفان بخش کالا و خدمات به پرداخت 47 میلیارد و 477 میلیون و 961 هزار ریال محکوم شده اند.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی افزود: از ابتدای طرح مردمی سازی یارانه ها در بخش قاچاق کالا و ارز674 پرونده تخلف وارد شعب تعزیرات حکومتی شده است که 718 پرونده مختومه شده است.

 

حسن پور ادامه داد: درصد عملکرد تعزیرات در بخش پرونده های قاچاق کالا و ارز 106.5 درصد بوده است و پرونده های این بخش به پرداخت 241 میلیارد و 308 میلیون و 822 هزار ریال بوده است.

 

وی با اشاره به پرونده های ویژه بهداشت، دارو ودرمان، گفت: از ابتدای طرح مردمی کردن یارانه ها تاکنون در این بخش 56 پرونده تخلف وارد شعب تعزیرات حکومتی استان شده است.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از مختومه شدن 75 پرونده ویژه بهداشت، دارو و درمان خبر داد و گفت: درصد عملکرد ما در این بخش 113.9 بوده و متخلفان به پرداخت 717 میلیون و 200 هزار ریال  محکوم شده اند.

 

کد خبر 1187625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha