نمایشگاه «اسوه» در شهر لاهرود افتتاح شد

نمایشگاه «اسوه» با هدف بیان عملکرد و فعالیت های پایگاه های بسیج مساجد و محلات و با حضور مسئولان در سالن ورزشی حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، نمایشگاه «اسوه» صبح امروز (31 خردادماه) با هدف بیان عملکرد و فعالیت های پایگاه های بسیج مساجد و محلات در شهر لاهرود افتتاح شد.

 

آئین افتتاح نمایشگاه «اسوه» پایگاه های تابعه حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود با حضور رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، ائمه جمعه شهرستان های اصلاندوز و لاهرود، فرمانده سپاه شهرستان مشگین شهر، بخشدار منطقه، جمعی از مسئولان محلی و اهالی شریف لاهرود در سالن ورزشی این حوزه مقاومت برگزار شد.

 

معرفی دستاوردها، اقدامات و عملکرد پایگاه های بسیج مساجد و محلات شهر لاهرود در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی و علمی از اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه است.

 

برگزاری نمایشگاه اسوه یکی از برنامه های مهم بسیج است که به منظور ایجاد فضای رقابتی سالم بین پایگاه های بسیج مساجد و محلات و ایجاد شور و اشتیاق مضاعف در بین بسیجیان برای خدمت رسانی بیشتر به مردم و تبیین ارزش ‌های اسلامی اجرا می شود.

 

در این نمایشگاه حوزه مقاومت بسیج شهر لاهرود، اقدامات برجسته پایگاه مقاومت شهید جعفری آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) نیز به نمایش عموم گذاشته شده است.

 

اجتماع بزرگ خانوادگی سلام فرمانده با همخوانی دهه نودی های بخش لاهرود از دیگر برنامه های اجرایی با همکاری بسیج در طی هفته اخیر بود.

کد خبر 1187632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha