پروژه های زودبازده باید تا شهریور سال جاری به ثمر بنشیند

موحدیان به پروژه‌های زودبازده اشاره داشت و گفت: بر اساس پیگیری‌ های کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر، این پروژه‌ها باید تا شهریورماه سال جاری به ثمر بنشینند، از شهرداری تقاضا داریم که به این موضوع توجه جدی‌ تری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسن موحدیان» در چهل و چهارمین جلسه علنی شورای شهر، ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از زحمات شبانه‌روزی ۲۲ روزه شهردار و همکاران شهرداری در بازگشایی معابر واقع در اراضی پادگان لشکر ۷۷ ارتش، اظهارکرد: کار بسیار بزرگی رقم خورد و این اتفاق را به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی تبریک عرض می‌نمائیم؛ این دستاورد، هدیه کوچکی باشد از شورای ششم به مردم عزیز مشهد مقدس.

 

رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه علاوه بر پادگان ارتش، چندین برنامه و مگاپروژه دیگر در برنامه‌های شورای ششم و مدیریت شهری تعریف شده، گفت: این موفقیت ارزشمند، نباید موجب شود که از پرداختن به سایر اولویت‌ها و پروژه‌ها غافل شویم زیرا مسائل مهم متعددی در پیش داریم.

 

موحدیان با تاکید بر لزوم تکمیل مطالعات مربوط به اراضی پادگان، افزود: معابر و شریان‌های داخل پادگان باید در راستای تسهیل و رفاه زائران و مجاوران رضوی، به سرعت تکمیل شود و کار به اتمام برسد؛ شورای شهر نیز اعتبار مورد نیاز به این مهم را تخصیص می‌دهد تا هرچه سریعتر محقق گردد.

 

وی از اهمیت و نگاه ویژه شورای ششم نسبت به فضاهای فرهنگی و تاریخی پادگان سخن گفت و تصریح کرد: یکی از نکات مهم برای مدیریت شهری، حفظ هویت پادگان ارتش از حیث تاریخیو فرهنگی است و  همین نگاه و اولویت حفظ هویت پادگان سبب شد که برخی اقدامات را نتوانیم انجام دهیم.

 

رئیس شورای شهر مشهد به پروژه‌های زودبازده اشاره داشت و افزود: بر اساس پیگیری‌های کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر، این پروژه‌ها باید تا شهریورماه سال جاری به ثمر بنشینند؛ از شهرداری تقاضا داریم که به این موضوع توجه جدی‌تری داشته باشند.

کد خبر 1187656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha