تفاهم نامه دستگاه‌های فرهنگی موجب پیوند بین دستگاه‌ها می شود

ابراهیم پور گفت: تفاهم نامه مشترک بین ۵ دستگاه فرهنگی استان آغاز قدم مبارک برای پیوند این مجموعه ها در کنار هم است و امیدواریم منجر به حرکت های مبارک در استان و تا دورترین نقاط شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، « محمد جواد ابراهیم پور» امروز دوشنبه (۳۰ خرداد) در نشست خبری امضای تفاهم نامه با پنج دستگاه فرهنگی که در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد؛ ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از یادگارهای حضرت امام که در طول سالیان پس از انقلاب خدمات  و برکات فراوانی ارائه کرده است؛ بیان کرد: بیش از یک دهه پیش در دل دو فتنه سخت حضرت آقا به ما نوید از راه رسیدن رویش های جدید انقلاب در روزگاری که برخی خواص و افراد خسته از راه می بریدند را دادند .

 

معاون فرهنگی سپاه امام رضا (ع) افزود: امروز و در سالهای ابتدایی گام دوم انقلاب، شاهد رویش های مبارک در جاجای استان با حضور نیروهای تازه نفس، دغدغه مند، مجاهد و بدون نام و نشان هستیم که در حد توان خود باری را از دوش برداشتند و کارهای تحسین برانگیزی می کنند این رویش و نیروهای جدید می خواهند بار سنگین ماموریت چهل ساله دوم انقلاب را به دوش بکشند و پرچم انقلاب را بالاتر نگه دارند.

 

وی تصریح کرد: یکی از الزامات موفق شدن در موضوع گام دوم که به عنوان ماموریت و وظیفه ماست، حضور این نیروهای تازه نفس و فراهم آوردن زمینه فعالیت موثر این نیروهای تازه نفس، هم افزایی بین اینها و جبهه شدن آنها به ویژه با توجه به جبهه سهمگین تهاجمات فرهنگی و رسانه ای دشمن می باشد.

 

ابراهیم پور با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری مبنی بر هم افزایی بین دستگاهها، سازمان ها، بدنه مردمی و حلقه های میانی، گفت: این تفاهم نامه آغاز قدم مبارک برای پیوند این مجموعه ها در کنار هم است و امیدواریم منجر به حرکت های مبارک در استان و تا دورترین نقاط شود.

 

کد خبر 1187702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha