میز ارتباطات مردمی در حوزه فعالیت های فرهنگ و ارشاد اسلامی دایر می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: میز ارتباطات مردمی در حوزه فعالیت های فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه سفر رییس جمهوری به استان دایر می شود و آماده خدمات دهی به مردم و وصول دغدغه ها و مشکلات آنهاست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «تقی صادقی» اظهارداشت: به‌منظور بررسی و پاسخگویی به مسائل و مشکلات اقشار مختلف مردم به ویژه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، میز ارتباطات مردمی در آستانه سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان پاسخگوی مراجعان خواهد بود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت : نماینده تام الاختیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی در روزهای یکم و دوم تیرماه به مدت دو روز از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر از طریق میز ارتباطات مردمی مستقر در نگارخانه بجنورد شنوای مسائل و مشکلات مراجعان حوزه فرهنگ، هنر و رسانه خواهد بود و درخواست‌های آنان را برای رسیدگی، به واحدهای مرتبط اداری این وزارتخانه و سایر بخش ها و سازمان های مرتبط ارجاع می دهد.

 

وی بیان کرد: مردم استان می توانند با حضور در نگارخانه بجنورد به نشانی ۳۲ متری پارک‌شهر، چهارراه نگارستان، دغدغه ها و پیشنهادهای خود را در حوزه های مرتبط با فرهنگ، هنر، رسانه و فعالیت های قرآنی، اوقاف و امور خیریه، امور کتابخانه های عمومی، حج و زیارت و غیره به نماینده تام الاختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کنند.

 

صادقی افزود: همچنین مردم در هر نقطه از استان می‌توانند با تماس با شماره تلفن ۱۱۱ مسائل و مشکلات و درخواست خود را مطرح کنند و پس از ثبت جزئیات درخواست‌ها توسط کاربران و ارسال به دستگاه‌های ذیربط، کد رهگیری جهت پیگیری‌های بعدی بلافاصله به تلفن همراه شخص پیامک خواهد شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهارداشت: مراجعان، از طریق کدهای پیگیری ارایه شده سامانه سامد می‌توانند از نتایج اقدامات انجام شده درباره مشکلات و مسایل مطرح شده شان مطلع شوند.

 

آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور کشورمان در بیست و ششمین سفر استانی خود روز پنج‌شنبه دوم تیرماه به خراسان شمالی سفر می کند.

 

 

کد خبر 1187780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha