اجرای طرح تفسیر سوره حجرات در مساجد سطح شهرستان جیرفت

جعفر قزلباش گفت: به تازگی طرح تفسیر سوره حجرات را آغاز کرده ایم که با حضور اساتید قرآنی این موسسه در تعدادی از مساجد سطح شهر و روستاهای جیرفت در حال برگزاری است.

«جعفر قزلباش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: همان طور که از نام موسسه قرآن و عترت نورالثقلین طه جیرفت پیدا است عمده فعالیت های ما در راستای ترویج معارف قرآن کریم است.

 

مدیر موسسه قرآن و عترت نورالثقلین طه جیرفت افزود: به همین منظور از بدو تاسیس موسسه تاکنون دوره های آموزش قرآن کریم ویژه گروه های سنی مختلف در رشته های روخوانی، روانخوانی، تجوید و حفظ قرآن برگزار شده است.

 

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت اساتید برجسته در دوره های آموزش قرآن کریم، بیان کرد: در کنار آموزش قرآن کریم سعی کردیم در قالب طرح های مختلف دوره های آموزش تفسیر قرآن کریم را نیز برگزار کنیم.

 

قزلباش ابراز کرد: به تازگی طرح تفسیر سوره حجرات را آغاز کرده ایم که با حضور اساتید قرآنی این موسسه در تعدادی از مساجد سطح شهر و روستاهای جیرفت در حال برگزاری است.

 

مدیر موسسه قرآن و عترت نورالثقلین طه جیرفت ادامه داد: هم اکنون طرح تفسیر سوره حجرات در مساجد حضرت زهرا (س) کشت و صنعت، حضرت ابوالفضل (ع) مالک اشتر، صاحب الزمان (ع) کهوروئیه، حضرت ابوالفضل (ع) شهرک شهید بهشتی و همچنین در مسجد مسجد صاحب الزمان (عج) روستای ساغری در حال برگزاری است.

 

وی یادآور شد: این طرح قرآنی از چهارشنبه هفته گذشته با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در راستای رفع آسیب‌های اجتماعی جنوب کرمان آغاز شده است.

 

قزلباش اظهار کرد: یکی دیگر از تازه ترین فعالیت های این موسسه قرآنی، برگزاری اردوی زیارتی تفریحی ویژه مربیان قرآن کریم است.

 

مدیر موسسه قرآن و عترت نورالثقلین طه جیرفت اضافه کرد: این اردوی زیارتی تفریحی فردا چهارشنبه از مقصد شهر جیرفت به سمت کرمان برای زیارت سردار  شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

 

وی در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم با برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم و طرح و برنامه های مختلف بتوانیم زمینه ترویج معارف قرآن کریم و انس بیشتر نوجوانان و جوانان با این کتاب انسان ساز را فراهم کنیم.

کد خبر 1187790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha