رییس سازمان سینمایی و سمعی بصری کشور وارد ایلام شد

«محمد خزاعی» معاون وزیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی و سمعی، صبح امروز( ۳۱خرداد) از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد این استان شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهر، بازدید از پروژه های عمرانی استان در حوزه سینما، نشست صمیمانه با فیلمسازان و هنرجویان فیلم و شرکت در اختتامیه پنجمین هفته فیلم و عکس استان ایلام برنامه های  سفر رییس سازمان سینمایی کشور به ایلام خواهد بود.

 

همچنین معاون وزیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی و سمعی، بصری در نشست چشم انداز توسعه سینمای استان ایلام با حضور استاندار ایلام و جمعی از مسئولان در سالن شهید رجایی استانداری ایلام شرکت خواهد کرد.

 

جلسه با مدیرکل، معاونین و کارشناسان سینمایی و بازدید از نمایشگاه، انجمن سینمای جوانان استان ایلام از دیگر برنامه سفر یک روزه« محمد خزاعی» به استان ایلام است.

 

گفتنی است،  «یزدان عشیری»، مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی، « دکتر قادر آشنا»، معاون مطالعات و فناوری های نوین سازمان سینمایی, دکتر «محمدرضا سوقندی» مدیرکل حقوقی و استان ها, «مهدی آذرپندار» مدیرعامل انجمن  سینمای جوانان ایران، «هاشم میرزاخانی» مدیرعامل موسسه سینماشهر، « غلامرضا نجاتی» مدیر حراست سازمان سینمایی  و  «کامران ملکی»،مشاور امور اصناف رئیس سازمان سینمایی در این سفر خزاعی را همراهی می کنند.

کد خبر 1187815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha