بهره برداری از ۲ واحد  مسکن مددجویی در آمل

قلیپور گفت: ۲ واحد مسکن مددجویی در روستاهای جعفرآباد و سعدین کلای آمل با همکاری بسیج سازندگی با اعتباری بالغ بر ۴۷۰ تومان احداث و به مددجویان تحویل داده شد.

«حبیب الله قلیپور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، با بیان اینکه 6875 خانوار در آمل تحت حمایت کمیته امداد شهرستان آمل قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد: ایجاد سرپناه برای مددجویان یکی از ماموریت های کمیته امداد است که  با همراهی خیرین نیک اندیش محقق می شود.

 

رئیس کمیته امداد آمل گفت:در راستای برنامه ساخت مسکن روستایی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد ، دو واحد  مسکن مددجویی در روستاهای جعفرآباد  و سعدین کلای  آمل با همکاری بسیج سازندگی با اعتباری بالغ بر  ۴۷۰ تومان  ساخته شد.

 

وی افزود:  هزینه احداث این دو واحد مسکونی  از طریق وام مسکن محرومین و  اعتبارات بلاعوض سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و  کمک های بلاعوض کمیته امداد   تامین و با مساعدت و همکاری بسیج سازندگی شهرستان  احداث و به خانواده های تحت حمایت  تحویل داده شده است.

 

قلیپور تصریح کرد:  بر اساس برنامه حوزه مسکن این شهرستان ، از ۳۹ واحد در دست احداث  مسکن محرومین تا کنون ۵ واحد افتتاح و به بهره برداری رسید و قرار است تا پایان سال تمامی واحد ها تکمیل و به خانواده های تحت حمایت تحویل داده شود.

 

وی با تقدیر از همراهی خیران با این نهاد در راستای کمک به نیازمندان گفت: قدردان همراهی بسیج سازندگی در راستای خانه دار شدن مددجویان هستیم.

کد خبر 1187860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha