یکی از مهمترین مشکلات امروز جامعه ارتباط کم دانشگاه و صنایع است

سردار شاهوارپور یکی از مهمترین مشکلات امروز جامعه را ارتباط کم دانشگاه و صنایع دانست و گفت: انتظاری که از استانداری خوزستان داریم این است که تسهیلات ویژه برای راه اندازی شرکت های دانش بنیان در نظر بگیرد و این را به جد از این نهاد مطالبه می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار حسن شاهوارپور» امروز (سه‌شنبه ۳۱ خرداد) در همایش علمی چالش ها و فرصت های خوزستان در تحقق شعار سال، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران اظهار کرد: شخصیت علمی شهید مصطفی چمران باید بیشتر معرفی شود.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان افزود: نکته بسیار مهمی که امروز باید از آن یاد شود این است که رضا شاه در سال 1320 هیچگونه مقاومتی در برابر متجاوزین روسی و انگلیسی انجام نداد و خود را تحت الحمایت این متجاوزین قرار داد.

 

وی با بیان اینکه مردم باید این وقایع تاریخی را بدانند اضافه کرد: متاسفانه تحریف تاریخ باعث شده بسیاری از مردم ناخواسته شعارهایی در تمجید رضاشاه سر دهند که اگر این وقایع به خوبی تبیین شود قطعا ماهیت طاغوت و رژیم پهلوی به خوبی مشخص می شود.

 

سردار شاهوار پور یکی از مهمترین مشکلات امروز جامعه را ارتباط کم دانشگاه و صنایع دانست و تصریح کرد: امروز ایده و فکر جوانان می تواند راهگشای بسیاری از چالش های ما باشد؛ ما در خوزستان جوانان با استعداد و نخبه کم نداریم که ضرورت دارد شرکت ها و صنایع از این افراد بیشترین بهره را ببرند.

 

وی بر ارائه تسهیلات مناسب برای شرکت های دانش بنیان تاکید کرد و یاد آور شد: انتظاری که از استانداری خوزستان داریم این است که تسهیلات ویژه برای راه اندازی شرکت های دانش بنیان در نظر بگیرد و این را به جد از این نهاد مطالبه می کنیم.

 

کد خبر 1187941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha