۲۵۰۰ ورزشکار در المپیادهای فرهنگی ورزشی شرکت می کنند

مدیر اداره ورزش و جوانان شیروان گفت: دو هزار و ۵۰۰ ورزشکار در المپیادهای فرهنگی ورزشی شهرستان شرکت می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «مهدی شعبانی» روز سه شنبه (31 خردادماه) در جلسه کمیته تبلیغات اولین المپیادهای ورزشی شیروان اظهارکرد: اولین المپیادهای فرهنگی ورزشی شیروان از 10 تیرماه امسال به مدت 17 روز برگزار می شود که دو هزار و 500 ورزشکار در المپیادهای فرهنگی ورزشی شهرستان شرکت می کنند.

 

مدیر اداره ورزش و جوانان شیروان با بیان اینکه این المپیادها در فضای باز و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در محل کوهستان پارک شیرکوه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: رشته های والیبال، هندبال و بسکتبال در سالن ورزشی شهید پوررضا و ورزش های رزمی در سالن شهید قاسمیان و شهید خوشقامت برگزار می شود که مسئول برگزاری هر رشته رییس هیات است.

 

شعبانی با بیان اینکه مسابقات بانوان در سالن 13 آبان برگزار می شود، اضافه کرد: جهت برگزاری باشکوه تر مسابقات از اسفندماه تاکنون هشت جلسه با حضور هیات های ورزشی شهرستان برگزار شده و تیم هایی از روستاها در این المپیاد حضور خواهند داشت.

 

وی بیان کرد: 6 کمیته مختلف جهت برگزاری بهتر المپیادها تشکیل شده که به نفرات برتر هر هیئت هدایا و لوح تقدیر اهداء خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: در این مدت از سوی هیئت همگانی، پیاده روی بزرگ و از سوی هیئت بومی محلی، دو جشنواره در دو روستا برگزار می شود که این المپیادها با حضور وزیر ورزش و جوانان، سه تن از روسای فدراسیون و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1188005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha