پذیرش ۵۵ طلبه سطح۳ مهدویت برای سال جدید تحصیلی/برگزاری دوره سطح۴ با گرایش قرآن، حدیث و کلام

حجت‌الاسلام مصلحی از پذیرش ۵۵ طلبه در سطح سه مرکز تخصصی مهدویت خبر داد و گفت: برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در سطح چهار مهدویت با گرایش قرآن و حدیث و کلام تعدادی از طلاب را پذیرش می‌کنیم.

حجت الاسلام «علی مصلحی» در گفتگو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان از برگزاری دوره های سطح سه مهدویت ویژه سال تحصیلی 1401 و 1402 خبر داد و اظهار کرد: فراخوان و ثبت نام این دوره ویژه طلاب برادری که پایه هشت حوزه را تکمیل کرده بودند انجام شد و از میان جمع کثیر طلاب ثبت نامی نهایتا 45 نفر به مصاحبه دعوت شدند که 30 نفرشان به دوره راه یافتند.

 

قائم مقام مرکز تخصصی مهدویت ادامه داد: علاوه بر قم، این فراخوان و ثبت نام ویژه شهر قدس تهران نیز انجام شد که از میان متقاضیان پس از انجام مصاحبه، نهایتا 25 نفر پذیرش شدند که شروع کلاس های آنها نیز همچون پذیرفته شدگان قمی، پنجم شهریور ماه است.

 

وی درباره مباحثی که در دوره سطح سه مهدویت تدریس می شود، گفت: عمده مباحث سطح سه به مهدویت در قرآن، مهدویت در احادیث، پاسخ به شبهات مهدویت و بررسی فرقه های انحرافی در حوزه مهدویت مربوط می شود.

 

حجت الاسلام مصلحی تاکید کرد: علاوه بر این، در استان های فارس و لرستان و یزد دوره سطح سه و در همدان دوره سطح چهار مهدویت ادامه می یابد.

 

وی اضافه کرد: برای نیمسال دوم سال 1401-1402 یعنی بهمن ماه هم بنا داریم از میان طلاب حوزه علمیه قم برای سطح چهار مهدویت در گرایش قرآن و حدیث و کلام تعدادی از طلاب را پذیرش کنیم.

 

حجت الاسلام مصلحی در پایان خاطرنشان کرد: فارغ التحصیلان مرکز تخصصی مهدویت در عرصه های تدریس، تبلیغ و پژوهش مهدوی به کار گرفته می شوند.

 

کد خبر 1188011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha