کشف ۴۱ هزار قلم کالای ورزشی قاچاق در نهبندان

سردار فرشید از کشف ۴۱ هزار و ۳۵۷ قلم کالای ورزشی قاچاق در شهرستان نهبندان خبر داد و گفت: ارزش ریالی کالای قاچاق كشف شده ۱۱ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرچند، سردار «ناصر فرشید» ظهر امروز (۳۱ خرداد) به خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: مأموران انتظامي شهرستان"نهبندان" هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی اين شهرستان به يك کامیون باری ایسوزو مشكوك شدند و جهت بررسي بيشتر خودرو را متوقف كردند.

 

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگي با مقام قضائي در بازرسي تكميلي از کامیون، 41 هزار و 357 قلم کالای ورزشی قاچاق و فاقد مجوز كشف كردند كه ارزش ريالي آن بنا بر نظريه كارشناسان مربوطه بالغ بر 11 میلیارد و 440 ميليون ريال برآورد شد.

 

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: مأموران در این رابطه خودروی مذکور را توقيف و متهم دستگیر شده را به مراجع قضائي معرفی کردند.

 

سردار فرشید خاطرنشان کرد: اجراي طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، يکي از راهبردهاي عملياتي پليس در پيشبرد اهداف ماموريتي در جهت رشد و شكوفايي اقتصاد كشور محسوب مي شود و در اين زمينه همراهي و همكاري تمام نهادها و بخش ها با پلیس ضروري است.

 

 

کد خبر 1188033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha